Înjurături

Printre primele cuvinte învăţate într-o altă limbă sunt înjurăturile, corect?
Cele mai uşor de reţinut dintr-o limbă străină sunt înjurăturile, nu?
Tot despre înjurături este vorba şi în cele ce urmează, doar că... în varianta soft. Când nu-ţi permiţi să foloseşti generoasa ofertă din domeniu, poţi încerca una din variantele de mai jos. Chiar dacă sunt împărţite pe categorii, înjurăturile au o plajă largă de folosire:

Înjurături pentru şef/şefă
- Tu ai arăta foarte bine în ceva lung, curgător... de exemplu: Dunăre, Amazon, Nil,...
- S-a sinucis vreodată cineva din familia ta? Nu? Cum ar fi?
- Oare este astăzi o zi deosebită sau eşti de obicei aşa de tâmpit?
- O zi fără tine e ca o lună de concediu!

Înjurături pentru amic/amică
- Tu reuşeşti să faci pe cineva să aprecieze liniştea!
- Nu, eu nu aud rău... te ignor numai.
- Nu te-au rugat niciodată părinţii să fugi de-acasă?

Înjurături pentru cunoştinţe
- Eşti la fel de binevenit ca telefonul care sună în timpul unei partide de amor!
- Bancul pe care ţi-l voi spune e aşa de bun că o să-ţi pice faţa... oh, dar vad că îl cunoşti deja!
- Fiecare trebuie să existe, dar de ce tocmai tu?
- Dacă te-am jignit, am savurat-o!

Înjurături pentru partener/parteneră
- Data viitoare cand ai de gand să-ţi arunci ţoalele, nu te dezbrăca!
- Eşti într-adevăr un argument convingător pentru paturi separate!
- De ce nu mergem noi doi undeva unde poate fiecare să fie de unul singur?
- Te rog să nu te mişti! Aş vrea să te uit aşa cum eşti!
-Eu nu uit niciodată un chip, dar în cazul tău o sa fac o excepţie!
- Am avut o seară foarte placută; n-a fost seara asta, dar nu mă vait!
1 Response
  1. celmaibun Says:

    :) bune de tinut minte unele. pot fi de folos.


toateBlogurile.ro