La mulţi ani, Alesia - 6 ani!

Au trecut 6 ani. Nu mă întreba când, cum, etc. pentru că nu ştiu ce să răspund. Mă uit la poze, caut în sertăraşul cu amintiri şi-mi dau seama că într-adevăr au trecut anii - chestia asta sună a tânguială băbească, dar pe toţi ne prinde la un moment dat aşa ceva. :))
6 ani de la ce? Ei bine, 6 ani de când a venit pe lume Alesia, fiica mea.
De multe ori am impresia că parcă ieri-alaltăieri eram încă în băncile facultăţii sau că am dat concurs pentru job-ul de la radio; se întâmpla totuşi în '96-'97. Apoi nunta, apoi primul copil...
Ziceţi-mi şi mie unde au zburat anii? Cine a furat timpul?
Am recitit jurnalul scris în perioada sarcinii şi după naştere. Oau!!!! Nu am retrăit totul la aceeaşi intensitate ca în momentele respective, dar mi-am aminitit multe lucruri uitate în timp.
Mă uit la poze şi rămân fără cuvinte.

- 16 octombrie 2003: Alesia în prima ei zi de viaţă extrauterină
- 16 octombrie 2004: Alesia la 1 anişor- 16 octombrie 2005: Alesia are 2 ani- 16 octombrie 2006: "Cocuţa" împlineşte 3 ani- 16 octombrie 2007: Alesia la 4 ani- 16 octombrie 2008: Alesia serbează 5 ani şi la grădi- 16 octombrie 2009: iubita mea are 6 ani

14 Responses
  1. raul Says:

    sa va traiasca... LA MULTI ANI!


  2. Teo Says:

    @raul
    Mulţumim. Să dea Dumnezeu!


  3. Arlyio Says:

    LA MUUUULTI ANI!

    Ce dulce e la 1 anisor... SI CE SERIOASA LA 6 :-SS Nu vreau sa am gandesc cum va fi cand va avea varsta ta. :-s


  4. Anonim Says:

    seamana leit cu ma-sa. cu robu'.. nu prea...


  5. Teo Says:

    @Anonim
    Şi e grav? :))


  6. Teo Says:

    @Arlyio
    mai deşteaptă şi muuuult mai frumoasă! :P


  7. Delia Says:

    LA MULTI ANI!!!!


  8. Teo Says:

    @Delia
    Mulţumim frumos! La fel şi ţie!


  9. carla Says:

    LA MULTI ANI!!! Sa fie sanatoasa si fericita,iar voi sa va bucurati de ea.
    Tortul imi cam face cu ochiul.


  10. Teo Says:

    @Carla
    :)) mulţumim de urări. Să ştii că le-a făcut tuturor cu ochiul, astfel că s-a evaporat rapid! Ţinem o felie data viitoare! ;)


  11. cristina isvan Says:

    vai teo, nu pot sa cred cum a trecut timpul...cand Alesia a implinit primul an am venit eu la Mix si chiar in acea zi, am fost angajata (imi amintesc ca era "petrecere" mare pt fata "sefului")


  12. Teo Says:

    @Cristina Isvan
    ... iar mâine-poimâine trebuie să te pregăteşti tu pentru petrecerea copiilor tăi!


  13. Anonim Says:

    la multi ani, seamana mult cu tine...trece timpul pe 16 a implinit Andreas 4 luni...Erich are 7,5 ...sper sa ne mai vedem in viata aceasta


  14. Teo Says:

    @ Anonim
    Mulţumim asemenea! Fuge ca nebunul timpul ăsta! De văzut... mai avem ceva şanse în viaţa asta :D


toateBlogurile.ro