2 SAU 3 ???????????

Suntem români şi asta spune tot. Nu ne dezminţim de la mic la mare, sub nicio formă!
În ultimele zile am tot scris despre campania TVR-ului, despre susţinerea Cetăţii Făgăraşului, etc.
Mulţumesc tuturor celor care s-au mobilizat, au dat vestea mai departe, au votat, etc.
Să sperăm că nu a fost totul în zadar!!!!!!
Este absolut incredibil cum Televiziunea Română îşi permite să facă asemenea gafe.
Dar haideţi să vă dau detalii:
TVR1 demarează campania de restaurare şi afişează pe propriul site ordinea monumentelor, adică asta (cifrele cu roşu le-am pus eu!)
Făgărăşenii, presa, toată lumea începe să se agite, să anunţe în stânga şi-n dreapta că trebuie votat nr. 3 - Cetatea Făgăraşului.
Vine ziua de duminică, se apropie votul; Cetatea Făgăraşului intră a doua în concurs!!!!!
Pe site-ul TVR-ului, în subpagina de prezentare a campaniei apare asta:
Deci, să votăm cifra 2!
VEZI SĂ NU!!!!!
Prin SMS ar trebui trimisă cifra 2, dacă suni la nr. de Romtelecom pus la dispoziţie, trebuie să alegi 3, că aşa zicea tanti aia!!!!!
Care e varianta bună? În contul cărui monument întră voturile??????
Nimeni nu ştie!
Sesizaţi de multă lume, cei de la TVR ridică din umeri şi aruncă pisica în curtea Romtelecom, cum că operatorul de telefonie ar fi greşit!
Recunoşti stilul pur românesc 'las-o mă că merge ş'aşa'?
Cert este un lucru: la câtă lume s-a mobilizat să susţină Cetatea Făgăraşului ar fi chiar culmea să câştige Budila! Iar dacă aşa va fi, deja miroase a scandal mare!
7 Responses
  1. Arlyio Says:

    Bine ca nu m-am apucat de trimis mass prin sms si pe mess decat dupa ce am vazut emisiunea. Consumam si mesaje si informam si aiurea, dandu-le altora banii de care au/avem nevoie. Atunci sa fi vazut draci pe mine.

    Aiurea faza care au facut-o. Mai sti ca nu or fi jocuri polititce si pe aici? Totusi, e Romania... si cica de acolo se da „ora exacta“.


  2. Teo Says:

    @ Arlyio
    Dezamăgire amestecată cu furie - cam asta am găsit la cei cu care am discutat subiectul. Vom trăi şi vom vedea ce final fulminant ne oferă TVR-ul


  3. zarali Says:

    Drage mea, eu am dat sfoara in tara si am votat ptr cifra 2! Ia sa le atragem atentia... of, Doamne si cand ma gandeam ca in sfarsit ne miscam in directia buna:)


  4. Teo Says:

    @Zarali
    Ştiu Alina, toată lumea a dat sfoară-n ţară.
    Ba chiar li s-a atras atenţia, dar dau vina pe Romtelecom.
    Este strigător la cer, nu alta!



  5. delia Says:

    in concluzie, ce numar trebuie sa votam? nu vreau sa dau puncte altora...


  6. Teo Says:

    @Delia
    Gata, s-a clarificat situaţia! Prin SMS trebuie trimisă cifra 2, iar în Romtelecom se alege tot 2! În sfârşit e limpede!
    Atenţie, până în 9 octombrie, inclusiv, se poate vota.


toateBlogurile.ro