Super ofertă!

Ne-am obişnuit deja ca, la radio şi la TV, tot la a doua reclamă să apară cuvinte de genul: super-ofertă, promoţie, discount, ofertă de nerefuzat, reducere, etc.
Ştim deja că există pastă de dinţi, şampoane şi detergenţi 2 în 1, 3 în 1, X în 1...
Cunoaştem prea bine cam cum se fac reducerile de preţ în ţărişoara asta a noastră; mai întâi cresc preţurile produselor, apoi se aplică o reducere de luat ochii, prostimea înghite găluşca şi se pune pe cumpărat - eventual şi cu bani împrumutaţi.
Aşadar, ştim de toate din vasta noastră experienţă "comercială".
Apogeul unei super oferte vine însă abia acum!
De la Parfumania am primit recent un mail cu detalii despre o super promoţie. Parfumul Armani Code are cel mai atrăgător preţ de promoţie! Faţă de preţul vechi, cel nou este ... incredibil! Mă gândesc să comand vreo 10 litri de parfum!

3 Responses
  1. Arlyio Says:

    =)) =)) Tare! Eu zic sa incerci saptamana asta, sa vezi cata "reducere" au mai facut, ca au trecut totusi 4 zile de la ultima oferta DE NEREZISTAT. :)) Poate mai adauga un zero dupa primul 9, ca sa fie DE (ne)REFUZAT. :))


  2. carla Says:

    Iti citesc blogul de ceva vreme si-mi place.Interesant post-ul de astazi,ca mai toate celelalte.Am si votat.Se pare ca multi dintre noi am luat tepe.


  3. Teo Says:

    @Arlyio
    Ce idee creaţă ai! Am câştigat cumva la loto şi eu n-am aflat?

    @Carla
    Mulţumesc pentru fidelitate, apreciere, vot şi comentariu. În privinţa ţepelor, cele 50 de procente de la răspunsul "oh, daaa" spun totul.


toateBlogurile.ro