Ce muşchii mei...?!

Ce greutate poate căra o gagică pe tocuri?
Nu ştiu răspunsul studiat în urma unor probe amănunţite, dar ştiu că eu pot duce, în acelaşi timp, în mâna stângă două topuri de hârtie şi în dreapta un bax cu 6 sticle de 2 litri, adică 12 litri de apă. De fapt chestia asta am aflat-o ieri când am făcut-o niţel pe hamalul sub privirile "admirative" ale unor colegi. Oameni vânjoşi dar... foarte timizi - trag eu concluzia.
N-a zis unul "Pot să vă ajut?"! Probabil s-au gândit că îi mănânc de vii, sărăcuţii! Şi nu erau decât vreo 4 sau 5.
Oare sufereau toţi de hernie de disc? Sau aşteptau să pic în nas?
N-am idee, dar acum abia aştept să ajungă la mâna mea! :)) Iar asta se va întâmpla cu siguranţă, mai devreme sau mai târziu.
O să le mulţumesc că m-au ajutat să fac muşchi!
Să fie clar, sunt pentru egalitate între sexe, dar dacă natura ne-a înzestrat pe unii mai puternici şi pe alţii mai frumoşi, nu înseamnă că nu ne putem ajuta reciproc. Corect?
Cum ar fi dacă, aflat într-o florărie/parfumerie/bijuterie, un bărbat n-ar ştii ce cadou să aleagă, iar doamnele ar sta doar să se holbeze la el fără să-i dea o mână de ajutor. Exact, ar fi crunt! Uite d'aia trebuie să ne ajutăm reciproc.

P.S. Pentru curioşi, tocurile erau de 7 cm!
toateBlogurile.ro