De ce mint bărbaţii

M-au întrebat unii şi alţii dacă am vreo problemă cu bărbaţii de mă tot iau de ei pe blog! :))
Sincer, n-am nicio problemă! Sunt ei în sine o problemă! =))
Dar, ca să dreg oarecum busuiocul, am astăzi o explicaţie pentru ce mint bărbaţii!

Se spune că într-o zi un bărbat tăia un pom aflat la marginea unei păduri, în imediata apropiere a unui râu. La un moment, toporul îi căzu în apa adâncă. Bărbatul începu să se tânguiască. Apăru Sf. Petru şi-l întrebă de ce plângea. Bărbatul îi spuse că şi-a pierdut toporul în apă; Sf. Petru intră în apă şi scoase un topor din aur.
- Acesta este toporul tău?, întrebă Sf. Petru.
- Nu, răspunse bărbatul.
Sf. Petru scoase apoi un topor de argint.
- Acesta este toporul tău?, întrebă Sf. Petru.
- Nu, răspunse bărbatul.
A treia oară, Sf. Petru scoase un topor de fier.
- Acesta este toporul tău?, întrebă Sf. Petru.
- Da, răspunse bărbatul.
Pentru sinceritatea sa, Sf. Petru îl răsplăti pe bărbat dându-i toate cele trei topoare. Acesta le luă şi plecă fericit acasă.
În altă zi, bărbatul se plimba cu soţia lui pe malul râului. La un moment, aceasta căzu în apa adâncă. Bărbatul începu din nou să se tânguiască. Sf. Petru apăru iarăşi întrebându-l pe bărbat de ce plânge. Când află, intră în apă şi o scoase pe Jennifer Lopez.
- Aceasta este soţia ta?, întrebă Sf. Petru.
- Da, răspunse bărbatul.
Sf. Petru începu să-l certe pe bărbat.
- De ce minţi? De ce înşeli?
Bărbatul răspunse:
- Iartă-mă, Doamne. A fost o neînţelegere. Dacă aş fi zis "nu" la Jennifer Lopez, ai fi adus-o pe Catherine Zeta-Jones. Dacă aş fi zis şi atunci "nu", a treia oară ai fi adus-o pe soţia mea. Atunci aş fi zis da şi, ca răsplată pentru sinceritate, mi le-ai fi lăsat pe toate trei. Doamne, cum m-aş fi descurcat cu toate trei? De aceea am zis "da" din prima!

Morala poveştii: când mint, bărbaţii mint dintr-un motiv onorabil!!!
toateBlogurile.ro