Too sexy for my job

Too sexy for my job - o reclamă disperată? Nu. Mulţumesc, nu mi-au murit lăudătorii (încă!).
"Too sexy for my job" scrie azi pe bluza mea (vezi poza).
Da, am ales bluza pentru slogan! Sloganul m-a făcut să mă întreb ce am fost şi ce-am ajuns, profesional vorbind.
Nici una, nici două, mi-am luat prietenii şi cunoştinţele la puricat să văd cum stau lucrurile şi la ei. Nu-i iau în calcul pe cei care îşi fac meseria pentru care s-au pregătit ci pe cei care una au învăţat şi alta fac!
Aşadar avem aşa:
- absolventă de germană - engleză prestează acum PR şi resurse umane& salarii
- economist cu acte în regulă face producţie audio
- după ce a terminat Comunicare şi Relaţii publice a ajuns în aer - la propriu! (realizează emisiuni radio)
- o blondă de la drept învârte banii într-o bancă
- absolvent de sport coordonează activitatea într-un magazin Domo
- finalistă la teatrologie face emisiuni radio
- jurnalist la origini conduce primăria
- absolventă de teologie face tehnoredactare la mai multe publicaţii
- psiholog de meserie, educă piticii de la grădi
- ecolog cu diplomă are gijă de cum muncesc alţii (inspector în securitatea şi sănătatea muncii)
- după studii în biblioteconomie, studiază noutăţile muzicale într-un post de radio
- alt economist a ajuns director de televiziune
- actriţă la origini editează reviste de style
Şi tu? Faci ceea ce ai învăţat în şcoală?

P.S. Sunt curioasă câţi vor veni în birou să-mi vadă bluza! :))
5 Responses
  1. eu?? multumesc de intrebare dar eu n-am prea invatat nimic in scoala. asta nu inseamna ca nu m-a ajutat dar in chestii care nu prea au legatura cu educatia and stuff.

    dar interesanta trecerea in revista a diferentelor dintre aia si aia. confirm acuratetea lor, ca pe cativa mai ca i-as cunoaste si eu :D


  2. Teo Says:

    @ Cippy
    N-ai prea învăţat nimic în şcoală???? Ruşinicăăăăă!
    Cred că pe vreo 7 îi cunoşti, nu? :D


  3. Anonim Says:

    Cati au venit pana acum?


  4. Teo Says:

    @Anonim
    Din păcate, în jurul orei 13 am plecat de urgenţă din localitate, deci n-am putut continuat numărătoare ajunsă la 4. :D Las pe data viitoare numărătoarea!


  5. ar mai fi de adaugat
    Electronist montator radio TV ajuns cameraman.
    Apoi dupa ce s-a licentiat in Stiinte economice, a ramas tot in acelasi domeniu Mass media


toateBlogurile.ro