Cetatea Făgăraşului - în finală!

Prima bătălie a fost câştigată!
Cetatea Făgăraşului a ajuns în finala campaniei de restaurare a monumentelelor istorice iniţiată de TVR (dacă încă n-ai aflat detalii despre campanie, click aici)
Mulţumiri şi plecăciuni în faţa celor care au ajutat: prin SMS sau prin apel în reţeaua Romtelecom, prin promovarea campaniei, prin îndemnarea altora să voteze.
Am trecut de primul hop, dar marea bătălie este în finală.
Zece clădiri vor ajunge în finala care se va desfăşura pe întâi decembrie.
Putem câştiga? Cu siguranţă. Depinde de noi!
5 Responses
  1. cool man. ma dezumflasem un pic dupa semi-mizeria de care ziceai ca s-a intamplat ultima data. deci sunt sanse unu la 10 zici? ar fi frumos... am contribuit si eu plus inca vreo cativa de-ai mei. sa speram ca mai putem face odata treaba. daca furati si am ajuns in finala, poate cand o fi pe bune iese treaba si mai oabla.


  2. a, si felicitati si bravo voua celor care ati sustinut campania activ :D


  3. daninho Says:

    Felicitari!!! Mult noroc in finala ;)


  4. Teo Says:

    @Cippy (Anti-Plicti)
    Exact. Şanse de 1 - 10!
    Mulţam de contribuţie. Chiar şi aşa pribeag prin lume, tot d'al nostru eşti!

    @Daninho
    Mulţumim. Să dea Dumnezeu! Dai o mână de ajutor?


  5. Nicolae Anca Says:

    supeeer! Un ultim hop acum...


toateBlogurile.ro