Marketing... mai altfel

Marketing Feminin:
1. Eşti la o petrecere şi vezi un tip super. Te duci la el şi îi spui: „Sunt foarte bună la pat”. Asta e Marketing Direct.

2. Eşti la o petrecere cu nişte prieteni şi vezi un tip super. Unul din prietenii tăi se duce şi îi spune: „Tipa aceea e foarte bună la pat.” Asta e Publicitate.

3. Eşti la o petrecere şi vezi un tip super. Îi ceri nr. de tel. După o zi îl suni şi îi spui: „Sunt bună la pat”. Asta e Telemarketing.

4. Eşti la o petrecere şi vezi un tip super. Îl recunoşti. Te duci la el şi îi împrospătezi memoria: „Îti aduci aminte ce bună sunt la pat?” Asta e Customer Relationship Management.

5. Eşti la o petrecere şi vezi un tip super. Te ridici, îţi aranjezi rochia, te duci la el şi îl inviţi să bea ceva. Îi spui cât de bine miroase, îi lauzi costumul, îi oferi o ţigară şi îi spui: „Sunt foarte bună la pat.” Asta e Relaţii cu Publicul.

6. Eşti la o petrecere şi vezi un tip super. Te apropii şi îi spui: „Sunt foarte bună la pat” şi îi mai arati şi un sân. Asta e Merchandising.

7. Eşti la o petrecere şi vezi un tip super. El vine la tine şi iti spune: „Am auzit ca eşti foarte bună la pat.” Asta e Brandul, puterea mărcii.

Marketing Masculin:
1. Eşti la o petrecere şi vezi o tipă super. Te duci la ea şi îi spui: „Sunt foarte bun la pat şi rezist toată noaptea fără oprire”. Asta e Publicitate Falsă şi se pedepseşte conform legii.

3 Responses
  1. Anonim Says:

    Super tareee :-)).... si ar mai fi: Eşti la o petrecere şi vezi o tipă super. Te duci la ea şi îi spui: „Nu sunt cel mai bun la pat, dar suntem doi”. Asta e ..... ce? ;))


  2. Teo Says:

    @Anonim
    E...2 în 1


  3. Anonim Says:

    Ahaaa, deci e nesscafe? ;)) super oferta , pacat ca astea zboara repede ;))


toateBlogurile.ro