Ultima şansă

Acum o săptămână am început promovarea Cetăţii Făgăraşului ca să ajungă în finala campaniei de restaurare demarată de TVR1.
Este uimitor câtă lume s-a implicat în mediatizarea evenimentului şi în votarea Cetăţii!
Între timp, televiziunea publică a clarificat lucrurile în propria ogradă, astfel că cifra 2 este unanim valabilă pentru Cetatea Făgăraşului. Acest lucru înseamnă că atât prin SMS la 1388 trebuie trimis 2-ul, cât şi în Romtelecom la 0900-160-440 trebuie ales tot 2-ul pentru a vota Cetatea.
Astăzi, 9 octombrie 2009, este ultima zi în care se mai poate vota. Dacă mai vrei, dacă mai poţi, votează şi astăzi. Şi eu am să votez din nou. Chiar dacă în ultimele zile a fost un du-te - vino de la agonie la extaz şi înapoi, nu-mi pierd speranţa că încă există oameni şi proiecte adevărate.
După măgăria făcută de TVR cu amestecarea cifrelor (detalii aici), au început tot felul de comentarii şi au apărut tot felul de semne de întrebare. Ce şanse sunt ca totul să fie măsluit? Dacă va câştiga un monument de o importanţă mai mică, va fi restaurat apoi va răsări un moştenitor care să-l revendice?
Ioana, o făgărăşeancă acum în Bucureşti, a fost însă cea mai tranşantă: "să mă lase ministeru' culturii (şi TVR-ul) cu noua lor modalitate de a face campanie electorală prin proiecte de un populism ieftin! Dacă există un minister, să îşi facă naibii treaba pentru care există şi să restaureze monumentele - alea puţine câte sunt, nu să pună românu' să aleagă care ar merita să pice şi care ar merita renovat, că banii de la buget ori taxele de vizitare nu intră la românu' votant, ci la minister. Şi, între noi fie vorba, care român să voteze? Ăla care îşi pune termopan alb la case de patrimoniu?!
Să desființeze ministeru', să se ducă Paleologu acasă şi toţi ăia care o freacă pe bani buni în minister şi votăm atunci cine restaurează. Nimeni nu ar trebui să voteze nimic; banii ăia nu se duc oricum la monumente şi n-o sa fie renovat nimic! Îs ultimele tunuri ale guvernului. Dacă ies şi ceva voturi, că populismul prinde mereu, bine; dacă nu, măcar mai intră nişte comisioane unde trebuie!
"
Mă puteţi acuza de optimism tâmpit sau retardat, dar eu încă sper...
toateBlogurile.ro