Virus pe Messenger

Am păţit-o, dar fără urmări... sper.
Doamnelor şi domnilor, viruşii informatici au învăţat limba română, dar prost, şi au mai învăţat să intre pe Messenger.
Dacă ai primit pe Mess de la cineva cunoscut un buzz şi mesaj de genul
ai grijă, e VIRUS!!!!
Eu am dat click, dar se pare că antivirusul şi-a făcut treaba şi n-am păţit nimic.
Totuşi, dacă am trimis cuiva vreun mesaj ciudat la rândul meu, rogu-vă, daţi-mi de ştire.
Detalii importante despre virusul care face ravagii începând de ieri găseşti aici .
5 Responses
  1. Alina Roman Says:

    OMG Teo!! Mi-a dat ieri Alin ceva asemanator. Si am incercat sa deschid si n-am reusit. Si chiar eram curioasa pe cine vrea sa-mi arate, cine e personajul pe care cu siguranta il recunosc? Pana acum n-a patit nimic calculatoru'. Ma iau de Alin deseara atunci. Haha


  2. Alina Roman Says:

    PS: Hei, acum am vazut. Si tu tot de la Alin ai primit. Ne luam amandoua de el. Macar ii ajungem la inaltime :P


  3. Teo Says:

    @ Alina Roman
    Lasă-l că n-are nicio vină. Mi-a zis că şi el a înhăţat virusul de la altcineva, deci...


  4. good to know. chiar as fi fost curios sa dau click sa vad ce se ascunde in spate.


  5. Teo Says:

    @ Cippy (Anti-Plicti)
    yeah, I know. curiozitatea asta...


toateBlogurile.ro