M-am născut duminica. Tu?

Nu-mi place să mă laud, dar acum n-am ce face. Sunt de noroc nimerită!!! :))
Conform vorbelor din popor, copilul născut duminica e de noroc nimerit, iar eu am chinuit-o pe mama taman într-o zi de duminică!
Uitându-mă înapoi la anii trecuţi, sunt foarte-foarte de acord cu zicala populară (uite aşa, ca să moară unii şi alţii de ciudă :P).

Despre copiii născuţi în alte zile se spune aşa:

Lunea - va avea chip cinstit
Marţea - va fi trist şi mohorât
Miercurea - va fi mereu vesel şi fericit
Joia - mult va peregrina
Vinerea - pe lângă casă va sta
Sâmbăta - mult şi multe va dărui, dar la rându-i puţine în viaţă va primi!

Ca să afli în ce zi a săptămânii te-ai născut, ai mai multe variante:
1) dai click pe calendarul calculatorului şi te apuci să-ţi cauţi data naşterii
2) cauţi în calendarul telefonului mobil
3) intri aici şi introduci data naşterii
15 Responses
  1. Alina Roman Says:

    Hei Teo, eu sunt nascuta martea si uite ce chip zambitor am :D


  2. Teo Says:

    @Alina Roman
    Să zicem că excepţiile confirmă regula! :))


  3. Cristiana Says:

    confirm şi eu aceeaşi regulă cu ziua de marţi! cred că s-a inversat ziua de marţi cu miercuri :P


  4. Teo Says:

    @cristianka
    rescriem zicalele?


  5. Arlyio Says:

    Ghici ce? Si eu tot duminica. Dar nu doresc nimanui "norocul" meu.

    Acum, la tine, daca te referi la copii, DA - ESTI NOROCOASA! Dar daca te raportezi la bani sau la "luptele" cu bancile, mai esti? :D

    Deci, le recriem? :))


  6. celmaibun Says:

    vineri..numai pe langa casa nu stau eu :)


  7. Teo Says:

    @Arlyio

    Hmmm, ai ceva emo în tine? Altfel nu-ţi înţeleg viziunea gri spre negru asupra lucrurilor. Uită-te mai bine în jur şi-o să vezi cât eşti de norocos de fapt.
    Repriza cu banca n-a fost chiar cea mai fericită, dar mi-a demonstrat că se poate şi aşa. Mă simt norocoasă că am trecut cu bine peste!

    @celmaibun
    Zicala nu spune nimic despre casa cui!!!! :))


  8. celmaibun Says:

    la asta nu m-am gandit :)) asa mai merge :D


  9. Arlyio Says:

    Vei avea dreptate, dar cand ma minunez cate am si ce bine e, apare Judele si strica totul. Chiar si atunci cand nu-si baga nasul, doar isi arata fata. :))

    Poate voi avea si asa ceva, mai stii? :)) Bine ca nu-mi place nici un fel de lama.


  10. alex Says:

    eu nici nu stiu daca m-am nascut,,,sau m-a adus barza...cum calculez...dupa distanta parcursa de barza pana la mama?


  11. Teo Says:

    @ alex
    Probabil te-ai uitat prea mult la filmuleţe ca acesta: http://trafic-de-ganduri.blogspot.com/2009/06/despre-prieteni-la-bine-si-la-greu.html :))
    Totuşi, mai bine afli mai târziu decât niciodată: barza era în concediu când ai venit pe lume. Ar fi bine s-o întrebi pe mama ta cum s-a întâmplat evenimentul! :))


  12. Anonim Says:

    Mersi Teo!
    Vineri- chiar nu gaseam o impacare cu mine insumi - aveam nevoie de explicatia asta, nu gaseam raspuns la intrebari de genul: de ce nu sunt plecat departe? de ce daca plec ata ma trege inapoi acasa? - de ce stau atat pe langa casa? Multumesc! Acum m-am linistit :)
    Provincialul


  13. Teo Says:

    @Provincialul
    Uite aşa ai mai dezlegat o enigmă! :))


  14. Anonymous Says:

    Fostul meu iubit m-a părăsit în urmă cu 7 săptămâni, după ce am încercat TOTUL să-mi restabilesc relația și am fost dezamăgit. Nimeni nu a rezolvat, O săptămână mai târziu am văzut site-ul Dr. Ilekhojie și după ce l-am contactat pe Dr. Ilelhojie pentru ajutor, totul se schimbă automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul mi-a fost peste tot, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost eficient. Dr. Ilekhojie este NUMAI războiul de vrăjitoare cu care am avut succes, prietenul meu m-a sunat și mi-a spus că vrea să ne întoarcem și să vrea, de asemenea, să ne căsătorim cu mine. s-a întors la mine rugându-mă să-l accept înapoi și acest lucru s-a întâmplat Datorită ajutorului Dr. Ilekhojie. Sunt atât de fericit încât mi-am revenit iubitul. Contactați acum Dr. Ilekhojie pentru o vrajă urgentă și rapidă de dragoste pentru a vă câștiga relația.

    Iată contactul său
    Sunați / WhatsApp: +2348147400259
    E-mail: gethelp05@gmail.com


  15. Anonymous Says:

    Vreau doar ca întreaga lume să afle despre această cască de vrăjire pe care am întâlnit-o cu ceva timp în urmă, nu pot spune tot ce a făcut pentru mine. soția mea m-a părăsit în urmă cu 3 ani, cu copiii mei am navigat pe net când am întâlnit mărturia acestui minunat bărbat online am decis să o încerc și soția mea este din nou la mine acum și suntem fericiți căsătoriți din nou pentru că este prea mult să scriu tot ce pot spune este mulțumesc foarte mult sunt foarte fericit. și m-a asigurat că face multă vraja inclusiv

    Vraja dragostei
    Vraja de putere
    Vraja de succes
    Vraja bolii
    Vraja de sarcină
    Vraja de căsătorie
    Vraja de slujbă
    Vraja de protecție
    Câștigă instanța de judecată
    Vraja de noroc etc.

      aveți nevoie de ajutorul său, MARE Dr. Ilekhojie contactați-l pe această adresă de e-mail (gethelp05@gmail.com) sau adăugați-l pe whatapp +2348147400259 și discutați problema cu el. Este un om bun și îi voi fi veșnic recunoscător. Mulțumiri.


toateBlogurile.ro