Mulţumesc

Mulţumesc :
* pentru o nouă zi în care m-am trezit în tihna casei şi familiei
* pentru dragostea ce mi-o împărtăşesc cei apropiaţi
* pentru sănătatea de care mă bucur
* pentru că şi astăzi avem ce pune pe masă
* pentru că şoferul care mi-a tăiat calea de dimineaţă a frânat înainte să mă izbească
* pentru locul de muncă cu suişurile şi coborâşurile lui
* pentru că unii colegi mai ştiu să zâmbească
* pentru email-urile frumoase pe care le-am primit şi m-au făcut să zâmbesc
* pentru încrederea în zile mai bune
* pentru piedicile care mă vor face să merg mai departe
* pentru problemele mari ce trebuie rezolvate, dar, comparativ, muuult mai mici decât ale altora
* pentru sprijinul prietenilor
* pentru Trafic de gânduri
* pentru lista asta care n-are sfârşit....

Îţi mulţumesc şi ţie, cititorule de blog, că mi-ai acordat câteva zeci de secunde din viaţa ta. Acum e rândul tău să faci o listă...
6 Responses
  1. Anonim Says:

    Mulţumesc pentru că am o familie.
    Mulţumesc pentru că am fost învăţată să cred.
    Mulţumesc pentru că rugile îmi sunt ascultate.
    Mulţumesc pentru că m-am născut în România.
    Mulţumesc pentru soarele care contrazice prognoza meteo.
    Mulţumesc pentru semne.
    Mulţumesc pentru încercări.


  2. Teo Says:

    @ Alina Bârsan
    Mulţumesc.


  3. anonim 28 Says:

    Multumesc: familiei mele; prietenilor, cafelei de dimineatza, job-ului, colegilor, pt ceea sunt; chestiilor interzise ce ma fac fericita, multumesc si celor care ma fac uneori sa plang, pt ca datorita lor apreciez ,apoi, MAI MULT bucuriile. MULTUMESC PT CA POT SA IUBESC!


  4. Teo Says:

    @ anonim 28
    Frumos. Mulţumesc.


  5. Nicolae Anca Says:

    Multumesc mama si tata.
    Multumesc pentru ca pot sa incerc.
    Multumesc muntelui pentru ca e intotdeauna acolo.
    Multumesc copacilor pentru ca-mi impartasesc povestile lor.
    Multumesc pentru ca am invatat sa iubesc si sa ma bucur.
    Multumesc pentru ca pot sa plang.
    Multumesc Lui pentru ca mi-a dat sansa sa traiesc.


  6. Teo Says:

    @Anckhiy
    Ce bine ar fi să nu uităm să mulţumim în fiecare zi.
    Mulţumesc!


toateBlogurile.ro