Gripa porcină

A înnebunit lupul! Iar ne crizăm. De data asta e gripa porcină la mijloc. Cât e, de fapt, de grav? Ce pericol real ne pândeşte?
HABAR N-AM!
Se pare că gripa asta a omorât până acum aproape 5.000 de oameni în întreaga lume; ţigările omoară 400.000 de oameni în fiecare an doar în Europa.
Comparaţia spune muuuulte.
Presa a luat-o razna, ca de obicei, aşa că nu mai crede chiar tot ce se spune/scrie la TV, radio sau prin ziare.
Înainte să te isterizezi din cauza unui strănut, informează-te! Citeşte despre şi gândeşte-te mai bine la isteria AH1N1. Un material complex găseşti aici.
2 Responses
  1. Vampirul Says:

    Vax. Mi se pare o exagerare ca si gripa aviara. In fine, daca e sa o luam si pe partea cealalta si anume ca de gripa normala (pe care am prins-o toti chiar de mai multe ori in viata) mor aprox 200.000 anual la nivel mondial (search google), parca stau mai linistit. Nu neg ca am si eu doza mea de paranoia si ma uit cu "strabism" la un individ care stranuta si tuseste langa mine, dar nici nu duc la extrem acest aspect. Intradevar sunt mai precaut ca in alti ani prin comportament, disciplina sanitara, bla bla, dar nici nu umblu, inca, cu masca pe bot. Si apropo, este impropriu spus "gripa porcina". Tulpina de gripa de la porc (animalul in sine) este cea mai usoara forma si este doar in proportie de 20%. Restul tine de gripa umana. Raportul de imbolnavire prin contact direct la AH1N1 este de 1 la 3 pe cand la gripa normala este de aproape 80%. Asa ca sa lasam crizele deocamdata ...


  2. Teo Says:

    @Vampirul
    Uşor de zis, greu de făcut!


toateBlogurile.ro