Perle, să trăiţi!

Permiteţi să raportez câteva perle culese (de alţii) din armata română:

1. Fruntaşul Popescu va fi pedepsit cu 5 zile de arest pe motiv că a fost găsit cu o persoană de sex feminin la gardul unităţii în loc să fie în pat!

2. Sergentul Georgescu va fi pedepsit cu 5 zile de arest pe motiv că, imitând vocea locotenentului Ionescu, a urlat ca un bou!

3. Instrucţia domnului medic militar Ionescu cu tema "Cum rămân sănătos" se amână pe motiv de boală!

4. Băgaţi la tărtăcuţă: regulamentul nu poate fi încălcat absolut niciodată, cu excepţia situaţiilor prevăzute de regulament!


5. Să nu mai prind picior de soldat nebărbierit prin unitate!

6. Mai rahat, nu mai mişca în formaţie că te mănânc!

7. O mână criminală a dat cu piciorul şi a spart chiuveta!

8. Am auzit un zâmbet în formaţie!

9. Băteţi trei paşi şi începeţi să cântaţi cu stângul!

10. Să nu mai prind televizorul mergând noaptea prin cameră!

11. Dacă sunteţi prosti şi nu tineţi minte, cumpăraţi-vă un carneţel şi un pix şi ţineţi-le la buzunarul de la piept, şi vă puteţi nota. Uite aşa ca mine!

12. Variantă: Dacă sunteţi prea proşti să vă aduceţi aminte, scrieţi-vă pe ceva. Şi eu îmi scriu totul.

13. Aveţi grijă la pragul ăla de sus. Dacă vă daţi cu capul de el, ramâneţi proşti pe toată viaţa. Şi eu m-am dat de trei ori, de aia ştiu!

14. Unui soldat i se face morală în faţa plutonului: Aveţi în faţă un măgar şi un porc, etc. Urmează muştruluiala, iar la sfârşit: treci la loc în formaţie, măgarule!

15. La instrucţia de front, dom' plutonier ordonă: Pluton, alinierea în front câte unul! Pentru verificarea bocancilor, ridicati piciorul drept!
Unul dintre soldaţi ridică, din greşeală, piciorul stâng, la care dom' plutonier, vazând şi un bocanc stâng ridicat, strigă imediat: "Bă, care ai ridicat amândouă picioarele?"

16. Sergentul către soldaţi: Trebuie să ţineţi duşmanul tot timpul în ochi! Ce te holbezi aşa la mine, soldat?!

17. Dupa duş: V-aţi parfumat ca nişte curve! Numai nevastă-mea şi fiica-mea se mai parfumează aşa.
3 Responses
  1. alex Says:

    foarte amuzante glumele :)) chiar m-am distrat :)). Si e foarte reusit blogul...bravo tie :)


  2. Teo Says:

    @alex
    Mulţumesc. Mă bucur că te-au amuzat perluţele.


  3. Arlyio Says:

    =)) Ce tari sunt!


toateBlogurile.ro