Sunt 64% român(că)

Te-ai întrebat vreodată cât eşti de român(că)? Ei, uite că s-a pus d'un test pe tema asta. Să nu te aştepţi să fie ştiinţific; e cu sare şi piper, 100% românesc.
Am primit linku' (mulţumesc Alinuţa), am răspuns la 20 de întrebări, iar rezultatul zice aşa:

Eşti frate cu diavolu', iar puntea e viaţa. (vreau detalii!)
Ţi-e bine în România că ştii că altundeva nu te-ai descurca. - corect, dar nu complet: nu m-aş descurca fără familie.

Dacă ţi s-ar da bani, ai şi arbora un steag de ziua naţională. - să nu exagerăm!

Când vorbeşti cu străinii devii şi mai patriot decât de obicei şi începi să le spui despre Brâncuşi şi Duckadam chiar dacă nu-ţi place nici pictura, nici handbalul. - Brâncuşi pictor? hai, pe bune?!

Nu asculţi manele, dar după ce te îmbeţi, parcă merg. - oh, nu! nici măcar atunci!

Îţi place să-i corectezi pe alţii când greşesc. - vinovat!

Şpaga e prietena ta bună. - ok, recunosc c'am primit de vreo 2 ori câte-o ciocolată.

Răspunsurile astea se aplică tuturor care scot un scor între 51 şi 70 de puncte, eu m-am oprit la 64.
Te bagi şi tu la test? Click aici.
7 Responses
  1. Nicolae Anca Says:

    Sunt 60% roman. Iata deci inca unul care ar arbora un steag... pentru bani! :-) Poate ca si fara, dar asta daca nu ma va durea capul prea tare.

    M-am amuzat copios!
    Stii, chiar daca suntem frate cu diavolul, replica "frate, frate, dar si branza-i pe bani", functioneaza de minune! ;)
    Cat despre punte... cine nu-si doreste o finalitate a actiunilor sale? Important e ca puntea sa fie rezistenta.


  2. Teo Says:

    @ Anckhiy
    Cu orice preţ puntea? Sunt sigură că nu.
    Acum că am stabilit cât % suntem români, eu mă întreb ce suntem în rest! :D


  3. Silviu Says:

    Sunt 66% român.
    Ce treaba are Duckadam cu handbalul?? Aaaa era la vrajeala!! OK!!! Astept ziua de 1 Decembrie (cineva sa-mi dea un steag.....)


  4. Teo Says:

    @Silviu
    Cu sau fără bani? :))


  5. Vampirul Says:

    Felicitări, ai scos 65 puncte din 100. Ce înseamnă asta? Ei bine, înseamnă că:
    Eşti cam prea patriot.
    Eşti frate cu dracul, iar puntea e viaţa. Ţi-e bine în România că ştii că altundeva nu te-ai descurca. Dacă ţi s-ar da bani, ai şi arbora un steag de ziua naţională. Când vorbeşti cu străinii devii şi mai patriot decât de obicei şi începi să le spui despre Brâncuşi şi Duckadam chiar dacă nu-ţi place nici pictura, nici handbalul. Nu asculţi manele, dar după ce te îmbeţi, parcă merg. Îţi place să-i corectezi pe alţii când greşesc. Şpaga e prietena ta bună. (51 - 70 de puncte)

    Deci imi place shpaga. Sunt functionar public ... deci sariti cu banii daca vreti sa rezilvati ceva pe la primarie. :D


  6. Nicolae Anca Says:

    Foarte buna intrebarea ta. Ceva om fi, o corciturica pe-acolo, insa eu propun sa fim copac de restul pana la 100%. Macar sa stim ca puntea asta rezista mai mult.


  7. Teo Says:

    @ Vampirul
    :)) DNA-ul veghează! :))

    @ Anckhiy
    Sincer, eu prefer ca până la 100% să fiu nemţoaică. :)


toateBlogurile.ro