Cerere

Domnilor şefi,

Astăzi începe o nouă săptămână şi vă rog, cum n-am făcut-o niciodată, să-mi aprobaţi cererea de a avea o săptămână normală - din punctul meu de vedere şi nu al dumneavoastră.
Îmi doresc să plec de la muncă înainte de 9-10 seara!
Mi-ar plăcea ca acasă să nu mai am diverse de făcut tot pentru firmă!
Dacă se poate, aş vrea să-mi îngăduiţi să respect termenele date înainte de a primi alte sarcini de serviciu, că şi aşa sunt cam varză!

Aş vrea să-l detaşaţi în alt departament pe colegul care se ţine scai de mine şi-mi face zile fripte. Îl cheamă Stres.
Nu o luaţi ca bârfă dar, din vina lui, zilele trecute am încercat să descui uşa biroului cu alarma de la maşină, am trimis mail-uri importante fără a ataşa fişierele/informaţiile la care făcusem referire în mail, am folosit un ton oficial chiar şi cu prietenii care m-au sunat să mă întrebe de sănătate, am xeroxat pagini goale, iar telefonul mi-a făcut inima s-o ia la sănătoasa de mai multe ori când a sunat.

Sper să avizaţi favorabil această umilă cerere.

Vă mulţumesc anticipat şi aştept răspunsul dumneavoastră.
T.
2 Responses
  1. Razvan Says:

    Cunosc senzatia:) De asta mi-am dat demisia de unde lucram


  2. Teo Says:

    @ Razvan
    am avut şi eu câteva tentative... eşuate deocamdată


toateBlogurile.ro