Negru

Negrul e o culoare elegantă, sobră sau sumbră - depinde de contextul în care este purtat.
Să luăm prima variantă: o petrecere. Dacă arunci un ochi peste petrecăreţi, singura concluzie este că negrul predomină. Dar să-i excludem pe domni, că ei nu au prea multe variante în alegerea culorii costumului/sacoului.
Doamnele preferă negrul că subţiază, le face mai suple, etc - sunt de înţeles până la urmă. Dar care-i motivaţia slăbănoagelor? Ele de ce poartă negru? După ce că sunt ca scobitoarile, mai pun pe ele rochii/bluze/fuste negre!!! Aloooooo! Schimbaţi-vă oglinda că vă minte, stimate doamne şi domnişoare filiforme.
Când ai peste 1,65 m înălţime, sub 55 kg şi pui pe tine haine negre pari.... somaleză. Parcă te zgârie pe retină să vezi aşa ceva. Ar trebui să fie strict interzisă purtarea hainelor negre în cazul scândurilor!
Nu vă faceţi griji că n-are cine purta culoarea asta! Staţi liniştite, suntem noi restul, balenuţe sau balenoaie, care suntem avantajate de negru.
Pe serioaselea (vorba fiică-mi), încercaţi alb, galben sau roz. Bag mâna în foc că vă prind de minune culorile astea; lăsaţi negrul în seama doamnelor şi domnişoarelor cu şunculiţe.
8 Responses
  1. Anonim Says:

    DE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON DISPUTANDUM (Seneca)...dar uite ca se mai intampla..
    Adevarul e ca, complexele dau diferite reactii...ca de exemplu tendinta de a te transforma intr-un consilier pe teme fashion...Proasta inspiratie..


  2. Teo Says:

    @ Anonim
    Complexe? Da (ca majoritatea femeilor) şi nu mi-e ruşine s-o spun.
    Consilier pe teme fashion? Eu? Nu mi-am arogat această calitate, doar mi-am spus părerea pe un blog fără pretenţii de a stabili vreodată tendinţe în modă.
    Dar tu? Mare şi tare în spatele anonimatului?


  3. Anonim Says:

    Mda, iritarea ta dezvaluie si anumite frustrari..
    Apropos..roz sa porti tu, doamna "stie tot"!


  4. Teo Says:

    @ Anonim
    :)) oare cine e într-adevăr frustrat?....


  5. Arlyio Says:

    Eu cred că tu n-ai mai găsit la magazine hainele care îţi plac, pe negru, şi acum te revolţi. =))

    Măi, şi eu am 1,90 (şi ceva :D) vreo 65 de kg, NOROC CĂ NU-S FEMEIE, dar Îmi place negrul, şi albul totodată, la nebunie! Ştiu că arăt ca draq în negru, după ce că sunt "scândură", dar de-aia nu mai pot eu.

    MIE SĂ-MI FIE BINE!


  6. Teo Says:

    @ Arlyio
    Greşit. Negrul mi-a sărit în ochi la o petrecere recentă. Şi nu numai negrul ci şi scobitorile care-l purtau :D

    Să-ţi fie bine, scheletronule! :P


  7. Vampirul Says:

    Mie la o femeie imi place să admir culoarea ... pielii. Toată suprafaţa. Aşa pe indelete. E singura culoare care mă pasionează. Merg chiar mai departe. Logic ... culoarea ca atribut ţine de domeniul vizualului. Mie imi mai place sa si "adulmec" aceasta culoare. :D. Eu tot sper că nu citeşte soţia mea blog-ul asta. :))


  8. Teo Says:

    @ Vampirul
    :)) când o să te vedem cu "pete de culoare", vom şti că a îl citeşte!


toateBlogurile.ro