L-am revăzut pe Ferdinand

Explicaţii? Există, dar nu cred că mai contează!
Reacţii? Bune - singurele care contează!
Şi acum detaliile: ieri seară, după o zi plină şi obositoare, m-am surprins prin alegerea făcută.
Toate ofertele de program TV au fost învinse de Ferdinand. Cum care Ferdinand? Ferdinand tăuraşul! Hai că trebuie să-l ştii.
În copilărie l-am văzut de câteva (zeci de?) ori, iar aseară l-am revăzut cu acelaşi drag, ca pe un prieten vechi.
Bazat pe cartea lui Munro Leaf, desenul animat a ieşit pe piaţă în 1938, deci trebuie să-l fi văzut şi tu, nu?
Şi dacă da, şi dacă nu, îmi permit să-ţi fur 7 minute şi 39 de secunde invitându-te să-l revezi "în acţiune" pe tăuraşul Ferdinand:
2 Responses
  1. Anonim Says:

    Să fie clar, acest taur nu e nebun!


  2. Teo Says:

    Dar a îndrăznit cineva să gândească cum că ar fi????


toateBlogurile.ro