Fermieră în devenire?

Poate.
Niciodată să nu zici niciodată, nu? Aşa că...
Recunosc că mi-ar plăcea să muncesc în propria fermă (cum mi-ar plăcea să am şi un cont frumuşel în bancă!), dar nu ştiu cât de mult mă pricep. Prima se învaţă, a doua ţine de noroc, să zicem.

Primii paşi i-am făcut în weekend-ul trecut. :))
Sâmbătă am cumpărat din târgul de păsări şi animale mici de la Lunca Câlnicului doi cocoşi şi două găini pitici:
Nu i-am botezat încă definitiv pentru că, în cazul cocoşilor, oscilăm între Janos, Samson şi Goliath (având în vedere că-s cât o palmă de mari).
I-am cazat în voliera fazanilor. Nici unii şi nici alţii n-au avut nimic împotrivă.
Apoi, duminică, am adus acasă tocmai din Târnăveni o familie de iepuraşi, adică o iepuroaică şi.... 12 iepuraşi din rasa uriaş alb.
Fiind mulţi şi identici, e cam greu cu botezatul...Şi dacă tot am luat 1+12 viitori mutanţi cum îmi place mie să-i numesc din cauza dimensiunilor la care pot ajunge, am cumpărat şi o iepuroaică de 2 luni din rasa uriaş german: La capitolul "producţie proprie", ferma în devenire se mândreşte cu:
Aseară erau 10 puişori moţaţi, pintenaţi, cu gâtul gol sau simpli, dar toţi frumoşi foc; azi dimineaţă numărul lor a crescut la 16. Aşteptăm întăriri.
7 Responses
  1. Ralux Says:

    Și eu vreau un iepuraș alb.. :(


  2. Teo Says:

    :)) mă tem ca la tura asta n-ai loc de prichindeii mei. Puţintică răbdare însă!


  3. Alina Roman Says:

    Puisorul care tocmai iesise din ou e cel mai tare. sa traiasca fotografu


  4. Alina Roman Says:

    PS: De aici va iesi ,,banetu". Si eu vreau sa-mi fac o ferma de oi. Ia gandeste-e: lâna, laptele, carnea, branza... Subvenţie de la stat.. de câteva sute de milioane de lei... ppff.. voi fi boier (-ă).


  5. Teo Says:

    @ Alina Roman
    1. Mulţumesc
    2. Boieriţo, baftă. Un lucru este cert: stresu' e mai mic, răsplata muncii mai mare.


  6. adrian Says:

    Vindeti din productie? Ma abonez la carne de iepure!


  7. Teo Says:

    Întâi lăsăm să crească, apoi înmulţim, iar apoi...
    Cât dai? :))


toateBlogurile.ro