Expoziţie de porumbei, găini şi iepuri

Ieri am fost la Braşov la expoziţia de porumbei, păsări de curte şi iepuri organizată de Asociaţia Avirom Ţara Bârsei la sala de atletism Metrom.
Eu una nu am mai fost la nicio astfel de expoziţie, aşa că m-am bucurat şi mirat de toate exemplarele la unison cu copiii mei. Ne-am tras unul pe celălalt de mână, "uite, uite cum arată porumbelul acesta", "uite ce ciudată e găina asta", "uite ce pene creţe are ăsta", şi alte câte şi mai câte exclamaţii.
Nu sunt cunoscătoare în domeniu, dar atât pot spune: S U P E R B E toate exemplarele; nu vezi la orice pas iepuri de 10 - 12 kg, porumbei cu pene creţe sau cocoşi atât de mari încât un copil de 5 ani îi poate călări!
După cum spuneam, superbe toate exemplarele. Câtorva le-am făcut poze, deci poţi vedea şi tu cam ce-am văzut. Din păcate nu am reţinut numele tuturor, dar poate vizitează blogul vreun cunoscător şi dă o mână de ajutor :D.
Pozele le-am împărţit în 3 categorii: porumbei, găini, iepuri.

PORUMBEI

Capucin olandez de tip vechi - galben:






Frizat alb:
Frizat albastru:
Frizat roşu:
Gulerat alb (un fel de struţ care-şi ţine capul în guler!):
Jucător căpăcit de Constanţa:
Jucător de Galaţi - negru bălţat:
Jucător de Szekesfehervar - galben:
Jucător nemoţat de Ardeal - roşu:
Modena german - ruginiu solzat (dacă te uiţi bine, chiar pare să aibă solzi!):
Pescăruş oriental blondineţ negru:
Rândunică de Saxonia - albastră (uită-te cu atenţie la penajul picioarelor!):
Voiajor german de expoziţie:
Voiajor:
Voltat - capace negre:
Voltaţi:
Zburător bălţat românesc (în prim-plan):
GĂINI
Brahma Columbia alb-negru:
Brahma:
Carpington galben-negru:
Cochinchina galben frizat (noi i-am zis ciufulita):
Cochinchina negru frizat:
Cochinchina negru:









Gât golaş de Transilvania:
Mătase japoneză galbenă:
Minorca negru
Moţate olandeze:
Orpington galben (sau cocoşul de încălecat :)):

I
EPURI
Uriaşi de 10 - 12 kg:
Uriaş german gri:
Preferatul meu:
4 Responses
  1. Anonim Says:

    Sunt superbi!


  2. Teo Says:

    În realitate sunt şi mai frumoşi.


  3. oti Says:

    foarte frumoase pozele!


  4. Anonim Says:

    Chiar 10-12 kg?????? URIASI!!!!....pe ce cantar cantariti?!!!!!!!:))))) poate uriasi de 8-9,5kg!!! sanatate si LA MAI MARE...


toateBlogurile.ro