Cum ai fi ca şef?

Toţi ne pricepem de minune să comentăm, iar pe şef îl porcăim în toate felurile.
Că e prost, că e prea autoritar, că vrea prea multe, că nu se gândeşte şi la alţii, că face numai ce vrea, că-i nesimţit, că nu poate fi mulţumit nicicum, că e paranoic, că nu ştie să aprecieze, că favorizează, că n-are ce căuta pe postul acela, că... şi că... .
Buuuuuuuun, dar cum ai fi tu ca şef?
Eşti sigur/ă că ai putea coordona mai bine activitatea? Ai lua măsuri mai bune şi mai inteligente?
Chiar crezi că ai putea fi echidistant faţă de subalterni? Ai putea să-i mulţumeşti pe toţi şi să ai şi profit/succes?
Cum e cu obligaţiile ce derivă din funcţia asta atât de blamată/dorită? Încearcă să-ţi imaginezi: tu trebuie să iei decizii (uşoare şi dificile) de care depind alţii şi întreaga activitate, tu dai cu subsemnatul în faţa unui control (superior, financiar, etc), tu îi laşi sau nu pe alţii să câştige o pâine, tu trebuie să împaci şi capra şi varza, tu trebuie (ar trebui) să coordonezi 5-10-20-100 de oameni cu tot atâtea personalităţi şi firi diferite.
Crezi că e uşor?
Ţi-ar plăcea să lucrezi pentru un şef ca tine?
Fără a le lua apărarea şefilor, sunt şi ei oameni, cu zile bune şi mai puţin bune.
Până la urmă, esenţial rămâne un singur lucru: să te ferească Dumnezeu de un şef mai prost decât tine!
4 Responses
  1. Ralux Says:

    Nu mi-am dorit vreodată un post de lider, pentru că nu am mania asta. Consider că nu un titlu impune respect și alte lucruri. M-am ferit de așa ceva. Dar știi cum se spune.. Dă-i omului un dram de putere ca să vezi cine e. Ei, eu chiar nu vreau să știu de ce aș fi în stare. Dar prea iubită la locul de muncă nu cred că aș fi. Să ai un șef capricorn - asta e cea mai mare provocare pentru un angajat. Știu eu de ce zic asta.. De acord?


  2. Ralux Says:

    Încă ceva. Consider că un șef bun trebuie să fie bărbat. Nicidecum femeie, că atunci e dur. Șeful bun este bărbatul căsătorit, cu vârsta între 45-.. ani, cu copii, de preferat fete, nu băieți. Pentru că acel bărbat știe ce înseamnă să trăiești cu mai multe femei la un loc, cum trebuie să le vorbești și pe ce pedale să apeși atunci când vrei să obții ceva bun de la ele. Bărbatul șef trebuie să fie ca o balanță, altfel.. greu mai înaintează. Așa văd eu..


  3. Teo Says:

    oooooo, câte condiţii pentru şef bun! :))


  4. Ralux Says:

    Da, am și eu niște pretenții câteodată.. de mă doare capu'! :)


toateBlogurile.ro