Vreau să votez

Vreau să votez pentru o 'Românie dodoloaţă' şi normală; vreau o ţară în care să mă simt bine când merg pe stradă, când cumpăr o pâine, când îmi duc copilul la grădiniţă, când vine Crăciunul.
Vreau să votez pentru un viitor curat şi demn şi să uit trecutul care oricum nu mai poate fi schimbat.
Vreau să votez pentru ca respectul să fie un 'must have' oriunde, oricând, la oricine.
Vreau să ajungem mai nemţi (fără legătură cu Iohannis!).
Vreau să fiu mândră de ţara şi mai ales neamul în care m-am născut.
Ştii pe cineva care poate face toate chestiile de mai sus? Eu nu.
Dar totuşi voi merge la vot duminică. Nu ştiu încă dacă îi voi vota pe amândoi sau doar voi închide ochii şi voi pune ştampila, dar cu siguranţă că voi merge la vot.
Vreau să votez eu ca să nu-mi fure ei votul.
Tu?
6 Responses
  1. Anonim Says:

    Trebuie să mergem la vot! Fraude au fost şi vor fi întotdeauna, dar asta nu trebuie să fie o invitaţie la "nu am chef azi, mi s-a acrit de tot!" Mergeţi la vot!

    Şi nu uitaţi să vă lustruiţi ghetuţele pentru Moşu'!!! :)


  2. Teo Says:

    @ Alina Bârsan
    Aşa e.
    Dacă pun mai multe perechi primesc mai multe cadouri?


  3. Arlyio Says:

    @Teo

    Poate mai multe buletine de vot. :))


  4. PDL Tour Romania SRL Says:

    Organizez excursie in data de 6 Decembrie cu autocar de 42 de locuri. Transportul este GRATUIT! Micul dejun si pranzul sunt din partea organizatorilor. Plecarea are loc la 6 dimineata din fata sediului PDL. Traseul este de la Fagaras la Sibiu cu oprire de 30 de minute in fiecare sat. Se vor vizita toate obiectivele turistice speciale. Ghidul va comunica toate informatiile importante calatorilor. Pentru relatii suplimentare va rugam sa ne lasati in scris intrebarile dumeavoastra. Va multumim. Semnat: Conducerea S.C. PDL Tour Romania SRL (Pesteri Dealuri Litoral)


  5. pai ma, daca tot te duci pana acolo, apai voteaza pe unu dintre ei. pe oricare, pe care vrei tu... io nu stiu ce sa vreau pt tara ca ma uit la candidati si ma cam iau cu mainile pe cap... iar 5 ani sunt cam multi ca sa mai astept o tura... ma intreb ce-i mai rau sa fii... prostanac sau chior... hm... si cum eu vreau sa fiu fericit, raspunsul e simplu... :)

    comentariul de dinaintea astuia e dement :)))))


  6. Teo Says:

    @Arlyio
    Moş Nicolae cu din alea se ocupă? Atunci să le spun copiilor mei să nu mai aştepte dulciuri şi cadouri!

    @PDL Tour Romania SRL
    Pliante de promovare aveţi?

    @Cippy (Anti-Plicti)
    Cred că e ultima tendinţă în modă: să te iei cu mâinile de cap!
    Era să şterg comentariul la care faci referire, noroc cu explicaţia dintre paranteze! :D


toateBlogurile.ro