Am cam dat-o-n bară

Nu-mi place s-o recunosc, dar anul ăsta chiar am dat-o-n bară. Eu - ca ajutor al Moşului.
Acum c-a trecut Crăciunul, încerc să elucidez big problem: ori am fost cu capu' la cumpărături, ori nu mă pricep la făcut cadouri.
Soţului i-am luat o bluză - mică.
Mamei i-am luat un uscător de păr - mai avea unul, tot de la mine, dat cadou de ziua ei!!!
Bunicii i-am luat o vestă - prea mică.
Fiică-mi i-a adus Moşu "cadoul de anul viitor" - cum a zis chiar ea. Ea şi-a dorit în anul ăsta ferma Horseland (nişte fete şi nişte cai mov, albaştri, vişinii, aşa că nu întreba detalii). Dar cum parcă intrase în pământ respectivul joc, i-am luat Corinne&calul din serialul de desene animate "Barbie şi Cei trei muşchetari" - ceea ce ea avea pe lista de dorinţe pentru la anu'.
Piciu familiei a fost singurul care a primit cadoul aşteptat: o maşinuţă pe baterii, fără telecomandă.
Aşa stând lucrurile, fie caut un curs de calificare în domeniul cadourilor, fie îl las pe Iepuraş pe cont propriu!
toateBlogurile.ro