O femeie, un duh, o dorinţă

O femeie se plimba pe plajă când a dat peste o lampă fermecată. A ridicat-o iar din curiozitate a frecat puţin lampa. Imediat a apărut un duh. Uimită, femeia l-a întrebat dacă îi va îndeplini trei dorinţe, după cum se obişnuieşte.
Duhul i-a răspuns: "Nu, e criză, ne rezumăm la o dorinţă! Aşadar, ce să fie?"
Femeia a continuat fără să ezite: "Vreau pace în Orientul Mijlociu! Vezi harta asta? Vreau ca aceste ţări să nu se mai războiască între ele."
Duhul se uită la hartă şi îi spune: "Femeieeeeeeeeee, aceste ţări se războiesc de sute sau mii de ani. Sunt eu bun, dar nici chiar ATÂT de bun! Altă dorinţă?"
Femeia a stat şi s-a gândit, apoi i-a spus duhului:
"Ştii, până acum nu am găsit bărbatul potrivit; cineva atent şi cu umor, căruia să-i placă să gătească şi să mă ajute la curăţenie, să fie bun la pat şi se împace bine cu ai mei, să nu se uită la fotbal tot timpul şi să îmi fie credincios. Asta îmi doresc, un partener bun."
Duhul se uită lung la femeie şi îi spune:
"Dă-mi harta aia nenorocită să văd cum rezolv cu pacea!"
2 Responses
  1. ZARALI Says:

    exista varianta si pentru barbati: El: as vrea o sosea suspendata de aici pana n SUA. Duhul: NU se poate ,ajun de sarbatori, mult material, eu un duh incepator, etc, atceva! EL: bine, as vrea.... sa inteleg femeile!
    Duhul: ..... auzi? cu cate benzi sa fie autostrada?:))))


  2. Teo Says:

    @Zarali
    Foarte tare şi varianta pentru bărbaţi! Merci, m-am distrat.


toateBlogurile.ro