Fiică-mea şi fraudarea alegerilor

Ce poate înţelege un copil de 6 ani din toată tevatura asta cu alegerile şi fraudarea lor?
Sincer, nu m-am întrebat niciodată, dar am aflat ieri de la fiică-mea. Ea e un copil absolut normal, se joacă cu păpuşile, îi place să deseneze şi să 'bucătărească', adoră poveştile şi o iubeşte pe Zâna Măseluţă. Bineînţeles că-i plac desenele animate şi mă bucur că preferă clasicile Tom&Jerry, Albă ca Zăpada, Bambi, Dumbo, Cartea Junglei, etc.
Încerc să-i limitez timpul petrecut în faţa televizorului şi, în mare parte, îmi reuşeşte. Totuşi, când mai arunc o privire pe la ştiri, se pare că trage şi ea cu urechea, chiar dacă în acelaşi timp se joacă.
Aşa se face că ieri, în stilul copiilor - adică din senin - mă întreabă dacă eu ştiu cum e cu alegerile. Asta după ce în ziua votului am luat-o cu mine să vadă cum se votează!
Nu ştiu, cum e?, am întrebat-o.
Răspuns: eu cred că cineva a trişat! Oamenii ăia au luat bilete şi de data trecută şi acum se tot ceartă. Ei nu ştiu că nu e frumos să trişezi?
!!!!!!!!!!
Ei da, asta este esenţa:
Domnilor şi doamnelor nu ştiţi că nu e frumos să trişaţi?
5 Responses
  1. haha. plus ca le-a tras-o copilul, ca i-a spus lu' mami pe toti. bravo ei!!!


  2. Teo Says:

    @ Cippy
    O lecţie numai bună pentru toţi. Dar câţi ascultă sau citesc?


  3. Unknown Says:

    minunată micuţa :)


  4. Arlyio Says:

    Super tare. :) Bravo ei. - Cati asculta sau citesc? Probabil ca multi, dar tot la fel de probabil este si faptul ca aceia "ştiu că nu e frumos să trişezi". Eu zic sa mearga Alesia la nenea parlamentari si sa le-o zica verde-n fata. ;))


  5. Teo Says:

    @ Celine
    Merci. ;)

    @ Arlyio
    :)) Nenii parlamentari nu merită efortul, crede-mă!


toateBlogurile.ro