Ce mi-a plăcut de 1 Decembrie

1 Decembrie îmi dă fiori. Mi se furnică pielea atunci când aud imnul, când defilează soldaţii, când îi văd pe veteranii de război îndreptându-şi spatele gârbovit şi cu lacrimi în ochi amintindu-şi momentele grele prin care au trecut pentru ţară, când văd tricolorul la casele oamenilor.
Pe 1 Decembrie am participat la depunerea de coroane şi la retragerea soldaţilor cu torţe aprinse. A fost emoţionant - părerea mea.
Uite câteva poze... puţin mai altfel:
- bravo, bravo, bravo:
- casa unei vecine în vârstă de vreo 70 de ani!
- retragerea cu torţe a soldaţilor
6 Responses
  1. Alina Roman Says:

    Superbe pozele, Teo. Şi mă oftic că nu am fost şi eu. De când nu mai lucrez... nu mai ştiu ce se mai întâmplă în Făgăraş. Mersi pentru poze. Te pup


  2. Teo Says:

    @Alina Roman
    Mă bucur că ţi-au plăcut.


  3. frumos da. asta mai lipseste sa se duca dreaq, ca-n rest...


  4. Teo Says:

    @ Cippy (Anti-Plicti)
    Hei, unde ţi-a dispărut umorul? Te-ai uitat prea mult la tembelizor şi d'aia vezi totu'n gri-negru. Smiiiiiile, că mâine... cine ştie?


  5. Anonim Says:

    Eu nu pricep!... aceeasi boala veche se perpetueaza si acum cu noua conducere a orasului. Eforturi multe se fac, dar plipseste ceva ... ai zice ca toate aceste manifestari sunt secrete ... de 1 dec la Casa de Cultura si Primarie - nici un program de manifestari sau eventuale intalniri omagiale. Acelasi lucru se intampla si zilele acestea ... s-au aprins luminile in oras ... care e programul? de unde se afle lumea? ... s-a pus scena in centru - ce se va desfasurape ea? cand? care e programul? unde se afiseaza? sau de ce nu se afiseaza? - imi aduc aminte si anul trecut era aceeasi problema - degeaba avem avizier la Casa de Cultura sau la Primarie! Mai inainte era si mai groaznic ... oare nu se invata din greseli sau nu se vrea? Pacat de eforturile materiale facute!!!
    Provincialul


  6. Teo Says:

    @Provincialul
    Ai dreptate, dar să ştii că ceva promovare s-a făcut, însă e clar că nu suficientă.


toateBlogurile.ro