Grecia - Olympic Beach

Aşa cum am promis aici, revin cu poze din Grecia, mai precis Olympic Beach.
Pentru început, pietonalul de lângă mare. Nu e prea lung, dar vilele cu terasele lor de la parter îţi stau la dispoziţie cu mâncăruri excelente, café frappé, cocteiluri, îngheţată, etc.
Acelaşi pietonal, dar noaptea:
Una dintre ieşirile spre plajăTot în materialul anterior ziceam că ştiu grecii foarte bine să te facă să te simţi excelent şi astfel să consumi cât mai mult din produsele lor; ca exemplu: am comandat o îngheţată, Metaxa şi o Cola. Masa s-a umplut cu popcorn, alune & co, sticks-uri, murături...
Biserica din staţiune într-un asfinţit superb...Plaja şi apa..
Următoarea poză nu-i reclamă pentru vreo firmă. E doar o imagine frumoasă.
I-am lăsat la final pe "truditorii" de pe plajă! Primii 5 băieţi se ocupă cu servitul turiştilor! Restul prestează alte servicii!












Alt apus de soare "prins" din maşină.
A fost totuşi ceva ce nu mi-a plăcut în Grecia! Faptul că prea era pe toate gardurile numele meu :))

Chiar şi pe coşurile de gunoi, fir-ar!
2 Responses
  1. frumoase poze. cam gol pe acolo? era casatorita blonda aia? oricum pare un alt business, mult mai smecher ca pe litoralul nostru.


  2. Teo Says:

    @Cippy (Anti-Plicti)
    Gol? Nicidecum. Terasele erau pline-ochi seara, iar plaja destul de aglomerată. După ce am citit cârcoteala ta, m-am uitat din nou peste poze şi... într-adevăr, poţi rămâne cu impresia că e cam gol pe acolo. Dar nu e. Probabil că aşa s-a nimerit să aleg pozele.
    Blonda... habar n-am. N-am văzut-o nici la faţă. Mi-a plăcut doar cum dădea în cadru.
    Cât priveşte business-ul, să ştii că nu e mai şmecher decât pe litoralul nostru, e doar făcut fără să te jecmănească.


toateBlogurile.ro