Desene animate

Sâmbăta şi duminica dimineaţa e program special "de uitat la desene animate" pentru Kinderii mei. Au voie să se uite la Minimax (până la o anumită oră) dintre toate canalele TV cu desene animate, dar sunt mult mai fericiţi când primesc Tom and Jerry, Cartea Junglei, 101 Dalmaţieni şi toate celelalte clasice. N-au prins (încă) gustul monstruozităţilor de desene de pe Cartoon & Co şi sper să nu se întâmple în curând.
Nu de puţine ori am urmărit şi eu desenele de pe Minimax şi pot spune că stau liniştită. Sunt decente, cu ceva lecţii de comportament, deci ok pentru vârsta lor (4 şi 6 ani).
Îmi amintesc că şi eu, la vremea mea, eram înnebunită după animaţie de genul ăsta. Dar atunci nu exista Minimax. Exista "Mihaela" timp de 5 minute seara, "Motănel şi Miaunel" şi oare mai ce?.... Mai erau câteva, dar memoria....
Am dat un search la Gogu (adică Google) şi am dat peste un generic de care uitasem:

Desene Animate

Ce vremuri, dom'le, ce vremuri!!!
4 Responses
  1. Danutzu Says:

    ai uitat de Lolec si Bolec, sau Pif & Herculle :) Au mai fost Sandy Belle, Captain Planet si Turtles Ninja. Cam astea mi-au marcat copilaria, exceptand TOM & JERRY sau DROOPY etc :)


  2. :(((( asta era un generic care ma intrista. asta pentru ca era genericul de final :))) tii minte?? mama, ce m-am bucurat acum sa-l revad. nu aveam televizor si mergeam la niste rude sambata pe la 1 si ceva, la gala desenului animat... am fost vai de capul nostru cu desenele... dar lasa ca mai bine asa decat, vorba ta, monstruozitatile de azi...

    am vazut recent coraline... maaama ce monstruozitati si acolo...


  3. Teo Says:

    @Danutzu
    Sandy Belle, Captain Planet şi Turtles Ninja au fost după '89 (apropo, eu eram ţestoasa cu centura mov ;)) ). Cât depsre Lolec şi Bolec, sau Pif & Herculle cred că tot pe atunci. Ei, dar cred că pe vremea de dinainte tu aveai alte îndeletniciri! ;)


  4. Teo Says:

    @Cippy
    Era bine şi era rău, este bine şi este rău! N-aveam monstruozităţi de desene, printre altele, dar n-aveam nici calculatoare, internet, etc.
    Acum ce să mai zicem? Vorba poetului... "bucuroşi le-om duce toate...!


toateBlogurile.ro