C.O.

A ştiut el legiuitorul ce face când a hotărât ca orice angajat să aibă 20 de zile de concediu de odihnă (+/-)!
După 12 ani în "câmpul muncii", anul acesta am avut parte de primul concediu de ODIHNĂ de 2 săptămâni consecutive. Până acum n-am pupat aşa ceva fie din cauza mea, fie a altora, fie a angajatorului.
Aşadeci... 2 săptămâni departe de job şi de restul cotidianului din celelalte 351 de zile.
Primele zile au fost de acomodare, să zicem. După un drum lung, obositor şi stresant într-o oarecare măsură (că doar 1000 km nu-s chiar nimic), am fost atrasă fără să mă pot opune într-o relaţie specială. Sincer, m-am implicat trup şi suflet în acest "ménage à trois" cu perna şi patul din cameră. Relaţia asta specială a durat tot concediul şi... Doamne, cât de bine a fost!
La mâncare am apelat doar atunci când stomacul dădea semne că se vrea hrănit, astfel că orele de masă au variat între 00:00 şi 23:59. În schimb, lichidele şi fructele au fost la mare căutare. Şi, bineînţeles, café frappé-ul, marea, soarele şi plaja.
Apropo, celor care nu beau foarte multă cafea le recomand totuşi să nu încerce într-o singură zi combinaţia de cafea+café frappé+café frappé+somn. Mie nu mi-a ieşit! :D
În rest, recunosc că al treilea concediu în Grecia (în acelaşi loc - Olympic Beach) a spălat toate păcatele primelor două, care s-au lăsat cu probleme de sănătate & co.
Acum a fost extraordinar, mai ales că:
- n-am mai întâlnit prea mulţi români (fără supărare, dar... asta e realitatea)
- grecii sunt extrem de zâmbitori - cei mai mulţi (iar unii arată într-un mare fel!!! :)) )
- oamenii ăştia ştiu foarte bine să te facă să te simţi excelent şi astfel să consumi cât mai mult din produsele lor
Şi uite aşa, timp de 2 săptămâni am avut parte doar de somn, soare, plajă, bălăceală şi din nou somn. Am făcut o singură "ieşire", despre care am scris aici. Apoi a venit timpul pentru întoarcere, că doar tot ce-i frumos... se termină repede. Iar acasă... ploaie!
În aceste condiţii, mă gândesc serios să-mi fac firmă de import-export vreme frumoasă.
P.S. Caut distribuitori în toată ţara!
P.S. Revin cu poze din Grecia ceva mai târziu.
toateBlogurile.ro