Frumoasele zilei

E duminică, dar vremea nu ştie chestia asta. Norii s-au adunat grămadă (da, şi peste sat), vântul se fugăreşte pe sine iar soarele şi-a găsit să se joace de v-aţi ascunselea tocmai azi când ar fi trebuit să-şi facă treaba mai serios decât de obicei.
Au anunţat ei meteorologii că vremea o dă în bară, dar de ce tocmai azi vremea şi meteorologii cântă la unison?
Eh....
Ideea e că după ce azi-noapte m-am luat la trântă cu o bază de date (pe care am dovedit-o într-un final spre 4 dimineaţa), după câteva ore de somn mi-ar fi plăcut să găsesc ceva mai multe grade în termometrul de afară. Dar n-a fost să fie, aşa că resetez calculatorul de bord şi mă bucur de alte lucruri frumoase.
Acum vreo doi ani, când am văzut prima dată următorul videoclip, m-au trecut fiorii. De câte ori îl revăd, e la fel.
Cel de-al doilea videoclip l-am descoperit recent. Poate nu provoacă fiori, dar... are ceva aparte.


(Cam aşa arată o vedetă, părerea mea!)


toateBlogurile.ro