Zilele Cetăţii Făgăraşului 2009 (film din poze)

A fost odată o mână de oameni; harnici, dacă e să mă întrebaţi pe mine. Pentru că îi cunosc, aş putea fi subiectivă, dar nu sunt; chiar sunt harnici oamenii ăştia.
Ei bine, ei s-au pus de-au organizat Zilele Cetăţii Făgăraşului în 2009. C-a fost bine, că n-a fost... să judece lumea care a participat.
Din câte am văzut eu, a fost cel mai reuşit festival de până acum - la fel au spus şi mulţi alţii.
Da, este loc de mai bine, dar important este că se fac progrese vizibile.
În an de tembelă criză, cu un buget de-a dreptul rahitic, Zilele Cetăţii Făgăraşului 2009 au arătat cam aşa (atenţie: dă refresh de mai multe ori dacă nu se încarcă filmul!!!):


Felicitări organizatorilor!
2 Responses
  1. zarali Says:

    Asteptam pozele tale. Eu n am reusit sa ajung decat intr una din zile, pe la pranz. Daaar... cum am mai spus si intr un post de al meu pe facebook, Fagarasul a semanat putin cu Sighisoara, inainte de a se khitciza si ea. Mi a placut terasa de pe cetate si tot ce a fost acolo. De bun simt... Deci se poate, numai sa vrem!


  2. Anonim Says:

    Alo provincia!!! BRAVOOO! Eu de cand sunt in Fagaras nu am vazut cetatea plina de atata viata, bucurie si bun gust.Felicitari tuturor celor de pe scena si din spatele ei!
    Provincialul


toateBlogurile.ro