O portocală

Obraji înroşiţi de frig, copii veseli pe stradă, zurgălăi, brazi împodobiţi, zăpadă pufoasă, căciulă-mănuşi-fular, vin fiert cu scorţişoară, săniuş, colinde, foc în şemineu, şosete groase, biscuiţi cu lapte, fulgi de zăpadă mari în formă de steluţe, vacanţă, coşuri fumegânde, cojoc, bulgări de zăpadă, picioare îngheţate, cozonac, beculeţe colorate, colindători, gheţuş, Moşu, beteală, sărbători, cadouri, globuri, noapte lungă, ciocolată caldă, fundiţe roşii, ...
Câte şi mai câte...
Mirosuri, senzaţii, amintiri - toate mi-au trecut în doar câteva secunde prin faţă; toate provocate de o simplă portocală.
Ei da, o simplă şi banală portocală desfăcută spre seară a deschis porţile ferecate ale unor amintiri care se vor transforma în curând, din nou, în realitate.
De azi în 3 luni e Ajunul Crăciunului....


P.S. Sondaj mai la dreapta!
6 Responses
  1. Anonim Says:

    Ei, asta da telepatie. Ma gandeam la acelasi lucru (trei luni pana la Craciun), cand am dat click pe postarea ta :)
    Dar pentru ca astazi e o zi asa frumoasa, n-o sa ne gandim prea mult la portocale si cozonaci... Pun un sem de carte la gandul asta si il deschid maine, cand cica se strica vremea.


  2. Anonim Says:

    Ma crezi ca deja,pana acum in vreo trei conjuncturi cu diverse persoane, am invocat faptul ca abia astept venirea iernii... simtind aceasta aroma de sarbatori descrisa de tine - ne-a ajutat si vremea, care a adus un aer rece :). Am votat DA - desi la cum se misca treburile in tara asta ma intreb in fiecare dimineata de ce nu am emigrat deja!
    In alta ordine de idei ... ai in sotia mea un fan ... i-am recomandat sa citeasca blogul tau acum ceva vreme ... mai nou imi recomanda ea sa-l citesc mai des :).
    Provincialul


  3. Teo Says:

    @Alina Bârsan
    Uite că nu s-a stricat vremea, deci... ce s-a întâmplat cu gândul?

    @ Provincialul
    :)) v-am trecut la o halbă de bere!


  4. Anonim Says:

    Gândul e la locul lui, aşteaptă cuminte :)


  5. Teo Says:

    @Alina Bârsan
    o portocală? :))


  6. Anonim Says:

    kilograme :)


toateBlogurile.ro