Răspunsurile primite

Săptămâna trecută, Trafic de gânduri a pus la înaintare tot felul de sondaje - că tot se apropie campania, dar fără legătură cu ea! Le mulţumesc celor care au dat un click şi au votat - să vă ţină Dumnezeu năravul şi pe viitor! Cine n-a răspuns, poate arunca un ochi peste alegerile altora cu promisiunea ca la următoarea "ofertă" să fie mai harnic, că nu doare.
Bun, hai să vedem rezultatele sondajelor:
- sâmbătă, 19 septembrie, întrebam:
Azi ai zâmbit?
da 76%
nu 0%
încerc 23%
nu vreau 0%
- duminică, 20 septembrie, zi de leneveală pentru cei mai mulţi, am avut "inspiraţia" să întreb:

Când ţi-ai făcut ultima oară patul?
azi 30% (!!!!! eu nu's aici!)
de curând 46%
nu-mi amintesc 23%
niciodată 0%
- luni, 21 septembrie, am fost cu capu'n nori:
Îţi plac norii?
da 75%
nu 0%
nu i-am privit cu atenţie niciodată 13%
întrebare tembelă 13% (ups!)
- marţi, 22 septembrie, în cele 3 ceasuri rele, am dat cu băţu-n baltă:
Vei merge la vot?
da 38%
nuuuuuuuu 23%
mă mai gândesc 38%
- miercuri, 23 septembrie, am ales o întrebare numai potrivită cu criza:
Cât de des îţi cumperi haine?
săptămânal 0%
lunar 50%
rar 43%
e criză, apelez la dulapul bunicii 0%
mi le fac, nu le cumpăr 7%
- joi, 24 septembrie, am scrutat orizonturile:
Te bucuri de venirea iernii?
da 38%
nu 23%
emigrez, deci n-o prind 8%
da, dar să nu vină prea repede 31%
- vineri şi sâmbătă, 25-26 septembrie, a fost aceeaşi întrebare ultra-feministă de o mie de puncte:
Te-ai înscrie/Ţi-ai înscrie soţul la un curs de formare pentru bărbaţi?
categoric 40%
nu sunt /e perfect 30%
l-aş duce cu forţa 30%
Începând de mâine, pe Trafic de gânduri vor apărea alte sondaje pe coloana din dreapta, aşa că... spor la bifat.
3 Responses
  1. Danutzu Says:

    Nu se putea sa nu carcotesc :)

    da 76%
    nu 0%
    încerc 23%
    nu vreau 0%

    1% unde e? :P


  2. Teo Says:

    @Danutzu
    Să ştii că m-am întrebat şi eu! Ba la unele întrebări rezultatul e 101%! N-am modificat nimic din raportul primit pentru sondaje că doar nu-s electorale ca să dea cineva bine. :D


  3. gianny1000 Says:

    cred ca meritam ca tot ce exista in aceasta tara a noastra plina de peisaje si drumuri pitoresti sa privim mai bine in jurul nostru si sa punem mai mult accent ce ni sa dat si tot ce se afla in jurul nostru sa ocrotim sa exploatam de a face mult mai multe si mai minunate ce se afla in jur ptr a arata lumii cine suntem si ce avem!va multumesc daca unul dintre voi ati observat si ati pus accent pe acestea!dar multuvisti-va singuri prin totusi de a face ceva!va trebui sa facem ceva!pentru noi dragilor!


toateBlogurile.ro