Vă mulţumesc! Am găsit-o.

Vă mulţumesc.
Vă mulţumesc din suflet pentru tot ceea ce aţi făcut.
Fie că aţi trimis mass-uri ca să împrăştiaţi vestea, fie că i-aţi anunţat verbal pe alţii, fie că m-aţi sunat şi mi-aţi sugerat variante de a-mi găsi câinele pierdut, fie că mi-aţi spus o vorbă bună....
Absolut totul a contat enorm pentru mine şi vă mulţumesc, rămânându-vă datoare.
După 8 ore de căutări şi agitaţie, am găsit-o pe Ina.
Dau slavă Cerului că mi-a ascultat rugăciunile, pe de-o parte, şi pe altă parte că m-a înconjurat de oameni sufletişti, prieteni adevăraţi.
Nu e puţin lucru să te simţi sprijinită în momentele grele...
Încă o dată, vă mulţumesc.
4 Responses
  1. Arlyio Says:

    Stiam ca o s-o gasesti. De fapt eram sigur! Gata cu bocitul, da-i ceva bun de papa, faceti cateva poze... stii tu ce ai de facut ca esti mare. :) Stii melodia „I`m happy for you“... >:D< :*


  2. Teo Says:

    Thank you, thank you, thank you!


  3. eu o stiu pe ina de cand era mica deci n-aveai cum s-o pierzi :D


  4. Teo Says:

    @Cippy (Anti-Plicti)
    :)) şi îşi făcea treburile pe ştiri :)), eveniment amintit, de altfel, şi într-o poezie...


toateBlogurile.ro