Mama lor la toţi!

Aseară m-am uitat la TV, mai exact la ştirile naţionale şi parţial la cele judeţene. N-am mai avut această îndeletnicire de vreme bună, iar aseară mi-am amintit şi de ce.
Din partea politicienilor - aceleaşi spurcări libidinoase între tabere oponenete sau din aceeaşi barcă, dar bătăi cu cărămida-n piept pentru ograda proprie.
Din partea posturilor TV - aceeaşi slugărnicie faţă de partidul mamă; totuşi, se poate remarca o specializare în domeniu. Adică televiziunile au devenit mai subtile, au tehnici de manevrare mai stilate, nu mai scuipă venin în stil barbar ci mişeleşte, pe după plop.
Ei da, se apropie alegerile! Şi noi ce vină avem????
Care's buni şi care nu? Răspunsul îl are Victor Socaciu (click mai jos să asculţi)


Victor Socaciu- Mama lor !!!

Bună ţară, rea croială
Mama ei de rânduială.
Ăia hoţi, aştia hoţi,
Mama lor la toţi.

Vin ai noştri, pleacă ai noştri
Noi rămânem tot ca proştii.
Ăia hoţi, aştia hoţi,
Mama lor la toţi.

Bat-o vina, bat-o strechea
Trage-aicea cu urechea.
Măi române, om sărac
Iară ţi-au venit de hac.

Ne promit marea cu sarea
Şi conduc aiurea ţara.
Opozanţi şi potentaţi
V-aţi bătut iar joc de fraţi.

Bună ţară, rea croială
Mama ei de rânduială.
Ăia hoţi, aştia hoţi,
Mama lor la toţi.

Vin ai noştri, pleacă ai noştri
Noi rămânem tot ca proştii.
Ăia hoţi, aştia hoţi,
Mama lor la toţi.

Politrucii-şi fac concedii
Pe la Cannes, Hawaii, ca regii
Pensionarii, pedagogii
Au ajuns precum milogii.

Venetici fac preţul pâinii
Iar la cozi stăm noi, românii
Muncitorii n-au salarii,
Curvele pupă dolarii.

Buna ţară, rea croială
Mama ei de rânduială.
Ăia hoţi, aştia hoţi,
Mama lor la toţi.

Vin ai noştri, pleacă ai noştri
Noi rămânem tot ca proştii.
Ăia hoţi, aştia hoţi,
Mama lor la toţi.

România-i de vânzare
Cu uzini, creşe, hotare.
Spăgile au zornăit,
Algoritmu-i mulţumit.

Dumnezeu dac-ar veni
Prim-ministru într-o zi
L-am mânji şi i-am găsi
Cazier la SRI.

Buna ţară, rea croială
Mama ei de rânduială.
Ăia hoţi, aştia hoţi,
Mama lor la toţi.

Vin ai noştri, pleacă ai noştri
Noi rămânem tot ca proştii.
Ăia hoţi, aştia hoţi,
Mama lor la toţi.
2 Responses
  1. ofof. s-a cam imputzit intr-adevar. io am avut revelatia in felul urmator: ma uitam zilele trecute la realitatea si am vazut o editie anterioara a galei lor "zece pt romania". stii, si erau acolo TOATE vedetele politice gen nastase, base, mama lor, toti. ei bine, ma intreb daca si anul asta s-ar mai duce la fel de multi... adica nu stiu, era un fel de emulatie la felul lor, de ex. de-a face stiri. nici ceilalti nu-s mai breji.

    offtopic: am apucat oare sa-ti spui ca e meserias blogul tau cu noua fatza???? nu cred...

    offtopic la offtopic: aseara incercand sa intru imi spunea ca l-ai facut privat. n-a fost prea bine :)


  2. Teo Says:

    Mama lor la toţi... alceva ce să mai ştii zice?!
    - pt primul offtopic: mulţumesc, mai "robotesc" la el
    - pt al 2-lea offtopic: să zicem c-a fost o... eroare de sisem!


toateBlogurile.ro