Scrisoare

Tatăl intră în camera fiicei sale şi găseşte o scrisoare pe pat. Având deja gânduri negre, desface totuşi scrisoarea şi citeşte:

„Dragi părinţi,

Vă anunţ că eu am fugit cu noul meu prieten, Mihai. Are 22 de ani şi mi-a arătat ce înseamnă adevărata dragoste. Îi place să gonim goi cu motorul, cu toate piercing-urile, cicatricele, tatuajele care îi acoperă corpul!
Dar nu e numai asta. Sunt însărcinată şi Mihai zice că vom trăi fericiţi în rulota lui din pădure. Vrea să avem mulţi copii mai încolo.
Am învăţat că marijuana nu face rău nimănui, aşa că o vom cultiva pe lângă casă pentru el şi prietenii lui care ne aduc toată cocaina pe care ne-o dorim.
Între timp ne rugăm să se găsească leacul pentru SIDA, în aşa fel încât să se facă şi Mihai bine. Să ştiţi că merită!
Nu vă faceţi griji în privinţa banilor. Ne vom descurca, mai ales că Mihai a aranjat ca eu să joc într-un film pe care îl fac prietenii lui Leroy şi Jamal într-o pivniţă. Deocamdată câştig 50 $ pe scenă, dar pot să iau încă 50$ bonus dacă sunt cu 3 bărbaţi.
Mamă, să nu-ti faci griji pentru mine, de acum am 16 ani şi ştiu să am grijă de mine. După cum vezi eu şi Mihai ne-am gândit la toate!
Într-o zi o să trecem în vizită pe la voi să vă cunoaşteţi nepoţeii. Mihai chiar se gândea să-şi pună un ataş la motor ca să putem veni cu toţii o dată!

Va pup pe amândoi.

Fiica voastră, Maria




PS. Tată, am glumit......... sunt la vecini, mă uit la TV cu prietena mea.
Voiam doar să îţi arăt că sunt şi lucruri mai rele în viaţă decât SĂ PIARDĂ STEAUA în MINUTUL 90.
"
-------------------------------------------
Comentarii???


10 Responses
  1. Alex Says:

    :-))
    Si eu care credeam ca nu exista lucru mai bun decat sa piarda Steaua in minutul 90...


  2. Teo Says:

    @ Alex
    După un asemenea comentariu, ar trebui să speri să nu dea pe aici vreun stelist, altfel... se lasă cu sughiţuri la greu ;))


  3. Arlyio Says:

    =)) =)) Bestiala scrisoarea. Am o prietena in situatia asta, asa ca o sa-i recomand post-ul. =))


  4. Teo Says:

    @Arlyio
    În situaţia din scrisoare sau de la P.S.???? :D


  5. Arlyio Says:

    Scrisoarea ca sa faca ce e in P.S. ;))


  6. Teo Says:

    @Arlyio
    săracii părinţi!!!


  7. D.B. = Dan Boeriu (Dinamo Bucuresti) Says:

    Dar ce e STEAUA? Cum sa piarda un astru in minutul 90???? La ce te refera oare?

    P.S. FORZA DINAMO!!! :))


  8. Teo Says:

    @ D.B.
    Dănutzule, cred că şi tu cauţi sughiţul cu lumânarea. :))


  9. D.B.. :) Says:

    Teo... incep sa cred si eu :)
    Esti stelista? Catalin stiu ca nu are nici o treaba cu fotbalul... dar daca tu ai, cat de cat, sper sa nu te declari fan jiji & Co.

    P.S. http://www.fcdinamo.ro :D


  10. Teo Says:

    @D.B
    O Doamne! Eu stelistă? Am atâtea în comun cu fotbalul şi mai ales cu Steaua cât are şi "Jiji" cu cei 7 ani de acasă sau cu bunele maniere. :D Probabil de acum o să încep şi eu să sughit. Hâc!


toateBlogurile.ro