Maestrul Gică

Fantasticul, eternul, genialul Gică Petrescu!
Cum e mai corect să-l numesc pe cântăreţul care îţi aduce zâmbetul pe buze fie că ai 10 ani, fie că ai 90 de ani?!
Nu l-am mai ascultat de multă vreme pe maestru, dar zilele trecute, fiind singură în maşină, pe o vreme de-ţi venea să dormi non-stop, am găsit un CD cu Gică Petrescu.
Câtecele lui de pahar mi se potriveau ca nuca-n perete, eu fiind la volan, dar ritmul săltăreţ şi versurile glumeţe m-au scos din amorţeala aceea foarte dăunătoare în trafic.
Cu fiecare cântec ascultat, mi-am adus aminte cât de mult îmi place Gică Petrescu. Şi mi-a plăcut şi până acum; nu de puţine ori am fost luată peste picior de colegi deoarece în emisiunile radio mai strecuram câte-un Gică - dar, de fiecare dată mă simţeam bine ascultându-l şi ştiam că şi alţii simt la fel.
Generaţiile celor de 15 - 30 de ani nu prea ştiu cine a fost maestrul; poate mulţi nici nu ştiu c-a existat, dar avem noroc cu muzica sa. Cântecele sale sunt nemuritoare - părerea mea.
Google, Trilulilu şi YouTube dau o mână de ajutor celor care vor să afle, să asculte, să se bucure...
Dacă timpul îţi permite, dă un click mai jos şi ascultă-l pe maestru (măcar ultima piesă).
Merită!


Gica Petrescu - Trece timpul



Gica Petrescu - Tinereţe trecătoare



Gica Petrescu - Uite aşa aş vrea să mor



Gica Petrescu - Vârsta mea (BESTIALĂ!!!!)

1 Response
  1. Alex Says:

    Eu l-am descoperit pe GP prin intermediul bunicii, acum destul de multi ani :-) Si trebuie sa recunosc ca de cand am plecat din tara il ascult mai cu drag decat inainte. Cred ca traitul in diaspora ne invata sa apreciem mai mult valorile culturii romane si sa reusim sa filtram deoparte non-valorile care au luat mai nou prim-planul ...


toateBlogurile.ro