De ce Bulgaria?

Gata concediul la mare. Am fost în Bulgaria la Nisipurile de Aur. Slava Cerului că am fost în Bulgaria!
La întoarcere am oprit la Neptun pentru o plimbare şi de atunci dau slavă pentru alegerea făcută. O mizerie de nedescris oriunde te uitai, manele şi o lume ruptă parcă de civilizaţie.

Iată câteva motive serioase pentru..."de ce Bulgaria?":
  • staţiunea arată aşa:
  • varianta nocturnă a Nisipurilor de Aur:
  • câteva hoteluri:
  • plaja este impecabilă:
  • nisipul este aproape perfect de curat (doar românii mai aruncă câte-un muc de ţigară)
  • pe plajă, din loc în loc sunt amenajate corturi unde, contra cost, poţi beneficia de masaj
  • iar masezele arată cam aşa:
  • apa este curată, albastră şi numai bună pentru bălăcit
  • cât despre distracţii şi viaţa de noapte.... de toate pentru toţi: baruri de toate feluri, spectacole, parcuri de distracţii, etc
  • barmani, chelneri, vânzătoare, cameriste - mai toţi ştiu engleză sau germană; şi dacă nu o rup nici pe una nici pe cealaltă, cu siguranţă că ştiu româneşte ca domnul de mai jos care, în timp ce pregătea clătite absolut delicioase, conversa în româneşte fără probleme.Totuşi, cine nu stă oarecum bine cu finanţele, ar face bine să aleagă litoralul românesc care e ceva mai ieftin.Un banal exemplu: porumbul fiert este 5 lei în Neptun, iar la Nisipurile de Aur 4 leva (adică 10 lei).
Cât despre hotelul în care am stat, el se numeşte Mimosa şi nu-l recomand nimănui. Se dă de 4 stele, dar nu le merită - părerea mea. Iar dacă mai faci prostia să alegi "all inclusive", iei ţeapă: stai la coadă la mâncare şi câte 20 de minute (asta dacă ai norocul să găseşti masă liberă); dimineaţa ai de ales în principal între ou fiert, ochi, omletă, păpară şi cartofi cu ou. Deci.... mulţumesc, dar... nu mulţumesc!
Una peste alta însă, litoralul bulgăresc arată extraordinar de bine pe lângă al nostru. N-o spun cu plăcere, dar asta e realitatea. În plus, bulgarii ştiu să zâmbească şi să fie prietenoşi.
Îmi spunea o bulgăroaică (studentă la design, care pe timpul verii făcea tatuaje şi împletea şuviţe turiştilor doritori) că ei, bulgarii, nu câştigă mult şi n-o duc prea bine, dar sunt fericiţi cu ce au şi se bucură de ce-i înconjoară.
13 Responses
  1. noris Says:

    a venit vremea plimbarilor...oricat am incercat sa petrec un concediu in bulgaria, nu am reusit..s-a dovedit a fi grecia mult mai aproape...ma bucur ca ai avut un concediu frrumos...iar pozele...super...as fi incercat sa ti le fac eu...dar nu se stie, daca ma anunti din timp poate reusesc sa-mi sincronizez programul...evident..glumesc...e drept ca mi-ar face placere sa ne cunoastem...oricum...o vara minunata


  2. Teo Says:

    @ Noris
    O vară minunată şi ţie şi relaxare cât mai multă.


  3. noris Says:

    multumesc frumos...uite asa cu rabdarea treci marea...in sfarsit ai raspuns....poate schimbam cateva impresii de calatorie...soare placut..


  4. Alex Says:

    Interesant, totusi am impresia ca Bulgaria arata mult mai bine prin ochii tai decat in realitate. Sau poate talentul tau descriptiv e de 'vina'. Sper ca data viitoare sa ajungi si un pic mai la sud, Grecia e sublima.


  5. Teo Says:

    @Alex
    Am fost şi în Grecia, dar pe vremea aceea nu aveam blog activ. :D
    Oricum, ai putea compara plaja românească cu cea grecească??? Niciodată!
    În schimb, speram să ne comparăm cu bulgarii, dar... nici aici n-avem şanse. Din păcate!


  6. Alex Says:

    Din pacate ai dreptate, insa cred ca cel mai sanatos e sa nu traim prea mult prin comparatii, ca sa nu ne riscam sanatatea :-)
    Ce locuri ai vazut in Grecia ?


  7. Teo Says:

    corect!
    Paralia, Meteora, Skiathos


  8. Alex Says:

    Sper ca ce ai vazut nu a facut decat sa iti deschida apetitul. N-ar fi rau sa vedem si Grecia prin ochii tai, nu doar Bulgaria. Nu ai fost prin Salonic, sau Halkidiki ?


  9. Teo Says:

    nu, dar n-au intrat zilele în sac!


  10. Alex Says:
    Acest comentariu a fost eliminat de autor.

  11. Alex Says:

    Ma gandeam eu ca nu ai fost pe aici, s-ar fi simtit pe aici o briza,ceva :-)


  12. Alex Says:

    Apropos de plaje, brize etc.
    In Turcia ai fost ? Eu sunt zilele astea in Turcia si sunt placut surprins de cum arata (cu toate contrastele), trebuie sa recunosc ca venisem cu ceva prejudecati formate in perioada de aur a comertului cu blugi pe ruta Istanbul Bazar - Bucuresti Halta.


  13. Teo Says:

    Văzut, plăcut la Turcia ;))


toateBlogurile.ro