Parcări pentru vaci şi boi

Locurile de parcare sunt o mare problemă pentru cele mai multe oraşe, dar mai ales pentru cele din România. Hyper- şi Super-market-urile au însă, în general, grijă să ofere cât mai multe locuri de parcare clienţilor.
În afara perioadelor de vârf (Paşti, Crăciun, etc), când mergi la cumpărături cu maşina, ai unde s-o parchezi, fie că alegi Metro, Carrefour, Real, Selgros, Plus, etc.
Găseşti loc de parcare dacă eşti un muritor de rând, om cu ceva bun simţ ataşat de tine şi cu anii aceia de acasă. Dar printre bipezii umani există şi exemplare care, chiar dacă n-au mâncat spanac, au muşchii mai ceva decât Popey, aşa că îşi pun tancurile pe roţi unde nici cu gândul nu gâneşti: taman în uşa magazinului. Deh, să nu facă prea multă mişcare pe jos, probabil; sau poate suferă de miopie şi nu văd unde parchează, cine ştie?!!
Acum vreo săptămână, ieşind din magazin cu coşul plin, a trebuit să ocolesc o asemenea maşină parcată exact la 2 metri de la intrarea în super-market. Cu "urările" corespunzătoare, am ocolit totuşi maşina, chit că-mi venea să "scap" coşul pe roţi. Când am ochit numărul de înmatriculare, am înţeles că toţi suntem egali, numai că unii sunt mai egali decât alţii.
Într-altă zi, la acelaşi super-market, zăresc o cucoană plimbându-şi fizicul printre standuri şi cotrobăind de zor la produsele cu preţ redus. Când să ies din magazin, altă maşină bloca drumul. Coana uitase că dungile albe semnifică locuri de parcare şi-şi lăsase bolidul la botul calului.
Aşadar, stimate vaci cu carnet şi stimaţi boi cu permis, încercaţi să vă amintiţi că nu vă aflaţi tot timpul la păscut. Măcar încercaţi, poate vă iese din când în când.
4 Responses
  1. Anonim Says:

    Subscrie si eu! Trebuie sa-i dau si nestei mele sa citeasca ... ea nu e soferita, dar ma tot dojeneste cand ma enervez pe faze de genul asta. Mai sunt o categorie de soferi - intre noi fie vorba sunt cam aceeasi dar au schimbat locatia - care parcheaza fix in fata intrarii in bloc, mai sa intre cu masina in scara de parca ar fi intrarea numai a lor. Alooo sunt imobile cu zeci de aprtamente - cineva are nevoie sa scoata mobila, cineva vine de la cumparaturi - mai mari sau mai mici, altcineva - Doamne fereste- are nevoie de salvare sau de pompieri.Nimic frate, daca s-ar putea unii si la baie s-ar duce tot pe 4 roti. Nedespartirea de masina se observa si la terasele din centru - cele fara parcare langa masa au ramas fara clienti, nu dam nume, pe cand celelalte la aceeasi ora mai ales in timpul zilei sunt aproape pline. As mai adauga aici si faza cu deschisul usilor in parcare langa alte masini ... in primul rand daca nu esti in stare sa bagi masina intre doua - mai bine nu o bagi mai ales daca sti ca esti mare ( in toate sensurile negative) si usa ta trebuie sa se deschida pana se rupe balamaua, apoi ar trebui - daca tot insisti si intri in parcare - sa te uiti in jur cand deschizi usa si sa ti de ea nu sa ii dai drumu ca ciobanu - ca nu este poarta surii din fundul curtii - mai ales ca se presupune ca fiind sofer ar trebui sa sti cum si cat de tare ti se deschid usile in asa fel in cat sa nu lovesti masina vecinului de parcare. Eu am neplacuta experienta practica si - cel mai dureros - zagarieturile de pe masina mea arata clar ca nu pasagerii lovesc cu usa ci chiar soferii. Am masina de 1 an si ma gandesc serios sa o revopsesc pe partea dreapta la cate lovituri cu zgarieturi si infundaturi are. Abia astept sa prind pe vreunu asupra faptului - ca ma rezolv. Drum bun si nu faceti altora ceea ce voua nu v-ar conveni sa vi se faca! Provincialul


  2. Teo Says:

    @Anonim
    Bine ai venit în club, Provincialule! :))


  3. Danutzu Says:

    Pai stai ca inca nu le-ai vazut pe toate. Pastreaza-te pentru luna August. Dupa ce se muta Roma, Madridul si Barcelona in Fagaras... nu mai ai nici prioritate, nici culoare verde la semafor, nici... come se chiamato.... in italia se chiama... pfff c-am uitat... am plecat de 3 luni si ho dimenticato come si dice... iti spun dupa ce imi aduc aminte. Ciao mia ragazza :)

    P.S. O bere pentru locul de parcare de astazi :P


  4. Teo Says:

    @Danutzu
    Mulţumesc, chiar rămân datoare. Berea e rece, te aşteaptă ;)


toateBlogurile.ro