E crizăăăăă

Criza în varianta trupei Taxi este... demenţială. Piesa se adresează iubitelor cu fiţe, aşa că domnilor... dacă nu o mai scoateţi la capăt cu pretenţiile minunatelor fiinţe, faceţi-le cadou piesa asta (poate vă ajută).
Doamnelor şi domnişoarelor fără fiţe, sunt sigură că, având umor, veţi savura piesa.

click mai jos ca să asculţi

Taxi - E criză

Iubita mea, te reţin un pic şi eu -
Cre’ că o sa fie naşpa, cre’ că o să fie greu.
Nu ştiu dac-ai sesizat, da’ e o criză mondială,
Aşa c-aleargă şi tu prin casa, că nu tre’ să mergi la sala
Şi nu tre’ sa mergi din trei în trei zile la solar,
Că nu tre’ s-araţi de parc-ai locui în Kandahar
Şi nu tre’ să-ţi cumperi douăj’ de reviste colorate,
Că tot ce găseşti într-una o să... găseşti în toate.

E criză!
Nu te uita la mine ca pinguinu’ la baliză,
E criză!
Mai scoate foehnu’, epilatoru’ şi placa de păr din priză,
E criză!
Dacă nu te potoleşti, te duc la psihanaliză,
Că e criză, criză, criză!

Iubita mea, te reţin un pic şi eu -
O să fie din ce în ce în ce în ce mai greu.
Criza asta e acută, criza asta e serioasă,
E mai mare decât aia pe care-o faci tu prin casă,
Deci, mai uşor cu mâncatul în oraş, pe undeva.
Mi-a venit o idee: ce-ar fi să găteşti ceva?
Mai uşor cu cumpăratul, că tu cumperi agresiv,
Am impresia ca suferi de shopping compulsiv.

E criză!
Nu te uita la mine ca pinguinu’ la baliză,
E criză!
Mai scoate foehnu’, epilatoru’ şi placa de păr din priză,
E criză!
Dacă nu te potoleşti, te duc la psihanaliză,
Că e criză, criză, criză!


Iubita mea, te reţin un pic şi eu -
Că mă roade de mult timp şi-am vrut să te-ntreb mereu:
Eu înţeleg că vrei şampon şi săpun - că vreau şi eu -
Da’ nu-nţeleg ce faci cu atâtea creme, pe cuvântul meu!
Ai creme de faţă, de mâini, de picioare, de zi şi de noapte, hidratante,
Creme de baie, creme de slăbire, creme de masaj cu nu ştiu câte plante,
Creme gomaj, creme anti-rid, creme cu aloe vera, creme firmate.
Eu am o singură cremă de ras, goală pe jumătate…

E criză!
Nu te uita la mine ca pinguinu’ la baliză,
E criză!
Mai scoate foehnu’, epilatoru’ şi placa de păr din priză,
E criză!
Dacă nu te potoleşti, te duc la psihanaliză,
E criză, e criză, e criză!
Da’ tu cu ce ai în poşetă poţi să umpli o valiză
E criză, e criză, e criză!
Da’ tu eşti la fel de senină ca un pescăruş în briză
E criză, e criză, e criză!
Da’ tu eşti la fel de relaxată ca o morsă pe banchiză

E criză!
Nu te uita la mine ca pinguinu’ la baliză,
E criză!
Mai scoate foehnu’, epilatoru’ şi placa de păr din priză,
E criză!
Dacă nu te potoleşti, te duc la psihanaliză,
Că e criză, criză, criză!

6 Responses
  1. Danutzu Says:

    Mda... e CRIZA, pentru cei rispitori si pentru cei care nu muncesc. E CRIZA daca din 24 de ore dormi 20 si astepti sa ghicesti 6 numere la loto. E CRIZA daca nu ai luat bacu` sau nu ti-ai dat licenta si normal ca nu gasesti un loc de munca, altul decat pe santier ca salahor pe 30 lei / zi (din care 10 fumezi si 10 ii bei dupa ce termini "programul"). E criza fratilor... in alte state oamenii au 2 job-uri ca sa se descurce... in Romania unul ajunge ca doar nu poti sa ratezi "Inima de tigan" sau sa nu iti faci prezenta in birt sau pe terasa... Huh... fir-ar criza sa fie... ui ca s-a facut aproape 9... ma duc sa prind un loc pe terasa la meci, ca doar toti se duc. Numai de bine!


  2. Teo Says:

    @Dănutzu
    ai uitat să-i menţionezi pe acei şomeri "nefericiţi", care preferă să lenevească pe ajutorul de stat decât să-şi mişte fizicul la muncă pe ceva mai mulţi bani.


  3. Danutzu Says:

    Teo, nu i-am uitat... dar chiar ma grabeam pe terasa :) Cunosc persoane si din categoriile care ti le-am spus la fel de multi cum cunosc si din categoria amintita de tine... sunt intr-adevar si nefericiti care pur si simplu nu au prea multe optiuni iar aici ma refer la cei care acum au o varsta mai inaintata, care au trait in vremea (mult) regretatului Nicu. Pe acei oameni ii plang, pentru ca ei chiar nu mai au de ales... multi se acomodeaza greu cu calculatoarele sau cu tehnologia moderna, mult avansata comparativ cu ce au vazut pana acum in uzinele sau fabricile de odinioara. Plus ca multi oameni sunt dati afara pentru ca tehnologia avansata (robotizata) ia locul vechilor utlilaje iar acei oameni inlocuiti de roboti chiar nu mai corespund cerintelor actuale ale sistemului, unde trebuie sa fi tanar sa cunosti limbi straine si sa stii EXCEL sau WORD(in cele mai fericite cazuri). Pentru acesti oameni... chiar e criza si ei chiar o simt. Ce ne ramane de facut? Agricultura dar cum nu poti sta in camp la 40 de greade...preferi sa iei somaj si sa mananci seminte in fata televizorului.

    dar hai sa mai uitam de toate... mai ascultam odata formatia TAXI. Te-am retinut mai mult decat un pic... si eu :) Am dat play!


  4. Teo Says:

    @Dănutzu
    Corect ceea ce spui.
    Fără a emite judecăţi de valoare, să nu uităm că şi atunci, pe vreama lui 'nea Nicu, erau oameni harnici dar şi trântori - la fel şi acum. Nu cred că atunci existau şomeri (poate doar cei care chiar nu vroiau să muncească)mai ales că statul crea artificial locuri de muncă pentru toată lumea (cel mai la îndemână exemplu: Nitramonia). Acum, statul nu mai are locuri de muncă pentru toţi, dar acceptă în şomaj pe mulţi care nu merită. Eu sunt sigură de un lucru în această privinţă: cine vrea să muncească, sigur găseşte un loc de muncă. Poate nu cel mai bun, poate nu cel mai bănos, dar e un început.


  5. Next Please Says:

    super tare piesa! nu stiam de ea.aa, si btw, good job cu blogul! m-am pus la zi cu aproape toate posturile:D
    hugs,
    Benny


  6. Teo Says:

    @annie benny
    thank's. bine ai venit în gaşcă.


toateBlogurile.ro