Chiar e bună Teo!

Ori îţi place, ori nu-ţi place! Nu există variantă de mijloc în cazul ei.
Pe sticlă, Teo (Trandafir) este amuzantă sau enervantă, dar cu siguranţă că n-o poţi trece cu vederea. Am folosit intenţionat timpul prezent pentru că, chiar dacă Teo a luat hotărârea să se retragă din televiziune, ea apare în continuare pe micul ecran. Ba chiar la două posturi TV.
Zilele trecute am observat, cu destul de mare uimire, că atât Pro Cinema (din grădina lui Sârbu) cât şi Romantica (din grădina lui Vântu până de curând) dau în reluare emisiunile făcute de Teo.
Unii vor spune că posturile TV au ales-o pe Teo "de umplutură"; poate, dar Pro Cinema redifuzează emisiunile din 2003. Adică de acum 6 ani!!!! Pentru umplut spaţiul de emisie puteau alege redifuzarea vreunui film, dar s-a mers (pentru a câta oară) pe mâna lui Teo şi a emisiunilor făcute de ea la Pro TV.
Romantica redifuzează emisiunile făcute de Teo în propria ogradă ceva mai recent, prin 2007 parcă.
Vedetele şi pseudo-vedetele s-au schimbat între timp, evenimentele... nici nu mai vorbim, dar uite că Teo e bună, chiar şi aşa "veche".
Cu toate că e vorba de posturi TV de nişă, păstrarea emisiunilor ei în grilă îi arată o mică parte din adevărata valoare.
Nu ştiu cum este Teo în spatele reflectoarelor, dar ştiu că în faţa lor a încercat şi reuşit cu eleganţă să ne arate că fiecare om are ceva bun. Prin platoul emisiunilor ei s-au perindat oameni de cultură, de artă, artişti adevăraţi şi valoroşi, dar şi manelişti, pseudo-vedete şi alţii ca ei. Cu mult umor, Teo a vorbit cu toţi şi ni i-a prezentat pe toţi cum mai nimeni n-ar fi reuşit s-o facă.
Şi a făcut haz: de sine, în primul rând, apoi de invitaţi, de situaţii, de necaz.
Şi a mai reuşit ceva: să facă ceea ce zice, nu doar să rămână la vorbe. Faptul că a dat jos muuulte kg demonstrează că "se poate"!
Teo este unul dintre puţinii oameni de televiziune adevăraţi şi de valoare. Tocmai de aceea sper să nu-şi fi încheiat toate socotelile cu capitolul "TV".
13 Responses
  1. Arlyio Says:

    Nu a incheiat, doar ca, dupa cum a declarat ea, nu vrea sa accepte toate prostiile de emisiuni. Iar cum deocamdata sunt la moda emisiunile astea, cred ca mai dureaza ceva pana revine „pe sticla“. Apropos, stiai ca si-a petrecut o parte a concediul la Fagaras? ;))


  2. Teo Says:

    Nu, nu ştiam. Oare să ne bucurăm sau să ne temem că nu va mai pune piciorul pe aici? :D


  3. Arlyio Says:

    Voiam sa zic o parte a vacantei, nu stiu de ce am zis concediu. :))


  4. Arlyio Says:

    Din cate stiu eu ii place mult muntele si o cam ingrozeste marea. Si cum drumul pana aici a fost primul drum lung pe care l-a parcurs prima data de cand si-a luat carnetul, cred ca va mai poposi pe aici. Stii cum e... Nu uiti niciodata prima iubire, primul lucru important din viata ta si alte cele. ;))


  5. Teo Says:

    da, nici primul concediu de coşmar... :D


  6. Arlyio Says:

    =)) Ce rea esti.


  7. Teo Says:

    ... sau realistă???


  8. Arlyio Says:

    Eu zic sa asteptam sa dam ochii cu ea sa ne spuna daca a fost de cosmar sau nu. :D


  9. Unknown Says:

    Hello,

    si eu sunt total de acord cu tot ce ai scris despre Teo.Mi-e mi-a placut la nebunie si ma uitam zilnic la emisiunile ei.Atunci cand s-a hotarat sa plece de la ProTV mi-a venit sa-i scriu un mail si s-o rog sa nu plece.Banii multi si promisiuni desarte au indepartat-o de televiziunea unde avea o audienta apreciabila.Asa a venit Maruta cel smecher si a umplut spatiul de emisie la oara aceea.Si el este ok, dar parca Teo era altceva(altcineva).Singurul lucru ce m-a deranjat, daca e adevarat, este ca ea ar fi afirmat public sau intr-un cerc de cunoscuti ca ea" e mai ieftina ca Mihaela Radulescu si ca tuturor le este frica ca ar cere prea mult si nu e adevarat".Nu stiu care e onorariul ei, dar asa sa te milogesti public doar-doar te ia cineva.. parca e sub rangul ei.
    O poti face in particular, vorba aceea - frate cu dracu.. pana treci puntea, dar chiar asa..
    Parerea mea este ca nu-i va da nimeni o sansa acum si se va pierde talentul ei imens. Pacat.


  10. Teo Says:

    Am auzit şi eu că s-a făcut mare vâlvă în legătură cu onorariul ei. Foarte multe informaţii sunt doar invenţii şi poveşti ale presei de adormit cititorii/ascultătorii/privitorii (ca şi în cazul Andreei Esca). Până la urmă, spus într-un fel vulgar, nu-i prost cine cere, ci cel care dă!


  11. Unknown Says:

    Nu iese foc fara fum...
    Ceva tot a spus ea.Asa a fost si Stelian Tanase dupa ce a fost cu o bursa de 6 luni in SUA(Biblioteca Congresului)si cand s-a intors si-a facut reclama, cauta de lucru si solicita un salariu de 1000,- Euro.
    In cadrul unei emisiuni am auzit cu urechile mele...
    Se pare ca tine.Cine plange, primeste de mancare... Oricum Teo e pierduta din pacate,si-a facut-o cu manuta ei.La fel si Calinescu, doar ca el mai are si alte surse de venit...
    Asta e.Noapte buna traficanto!


  12. ma, sa stii ca si eu ma mai uit la vechiturile alea din 2003. d.p.meu d.v. teo nu a mai fost niciodata asa "smechera" ca-n era pro tv. ma cam enerva uneori, dar ce era al ei, era al ei... a facut doua incercari majore de atunci (romantica si prima) si evident ca nu a mai mers ca la pro, ca de-aia sta acum pe bara. si de-aia mai cred ca doar acolo, la pro, i-ar mai putea merge doar ca aia n-o mai iau inapoi, neam. deci, chiar daca se zvonea c-ar lua-o antena, e cam dusa... parerea mea. (te pup, imi place blogul lu' matale:)


  13. Teo Says:

    @Cipi
    Întorc pupătura cu plecăciuni! ;)


toateBlogurile.ro