Ascultă şi te bucură de lumea asta minunată


Louis Armstrong - What A Wonderful World

Dă un click mai sus şi ascultă! Te bucură de cântec şi de lumea asta minunată!

What a wonderful world
Ce lume minunată
I see trees of green, red roses too,
I see them bloom for me and you,
And I think to myself what a wonderful world.

(Văd copaci verzi, trandafiri roşii,
Îi văd înflorind pentru mine şi pentru tine
Şi îmi spun... ce lume minunată.)

I see skies of blue and clouds of white,
The bright blessed day, the dark sacred night,
I think to myself what a wonderful world.

(Văd cer albastru şi nori albi,
Ziua luminoasă binecuvântată, noaptea întunecată sfântă,
Mă gândesc... ce lume minunată)


The colors of the rainbow so pretty in the sky,
Are also on the faces of people going by,
I see friends shaking hands saying how do you do
They're really saying I love you.

(Culorile curcubeului, atât de frumoase pe cer,
Sunt şi pe feţele oamenilor din jur,
Văd prieteni dându-şi mâna şi spunându-şi "ce mai faci"
De fapt ei spun "te iubesc")

I hear babies crying, I watch them grow
They'll learn much more than I'll never know
And I think to myself what a wonderful world,
Yes, I think to myself what a wonderful world.

(Aud bebluşi plângând, îi văd crescând
Vor învăţa mult mai multe decât voi ştii vreodată,
Şi mă gândesc
... ce lume minunată,
Da, îmi spun... ce lume minunată.

2 Responses
  1. Anonim Says:

    E una dintre cele mai frumoase piese ever....


  2. Teo Says:

    @Anonim
    100% de acord.


toateBlogurile.ro