Statusuri

Nu ştiu cum sunt alţii, dar eu, când mă gândesc la... prietenii din lista de Messenger, parc-mi saltă inima de bucurie! De ce? Simplu: sunt oameni tare inspiraţi!
Asta-i concluzia dacă-i verific... la statusuri.
Uite doar câteva exemple grăitoare adunate în ultimul timp (ordinea e aleatorie):

Cade netu... merge greu... am viruşi... plouă!!! (Andreea)

Dacă mă cobor la mintea ta, dau de petrol! (Alexandru)

În ţara şchiopilor, chiorul e rege! (Alina)

There are three sides of any argument: your side, my side and the right side! (Magda)

Mai bine port papuci decât să pun covoare peste tot pământul ca să nu-mi rănesc picioarele! (Maria)

Dreams can't become reality when you sleep! (Marius)

Anul ăsta nu voi mai munci! (Alexandra)

Ability is what will get you to the top if the boss has no daughter! (Magda)

Vând tot... apoi o iau de la capăt! (Andreeea)
1 Response
  1. Anonim Says:

    Ce dragut:) E si statusul meu aici:)


toateBlogurile.ro