Felicitări aveţi?

Dacă vrei să cumperi zilele astea o felicitare de "La mulţi ani", aprovizionează-te mai întâi cu un kg de răbdare. Pe mine nu m-a avertizat nimeni, aşa că am păţit-o original.
Sâmbătă am avut nevoie de o felicitare care trebuia ataşată unui cadou. Floare la ureche, zic, intru în prima librărie şi rezolv repede.
Ciu-ciu!
În prima librărie - o droaie de felicitări cu: Crăciun fericit, Un an nou fericit & CO. Nimic pentru sărbătoriţi.
Îmi încerc norocul în a doua librărie: Merry Christmas, Happy New Year, etc.
Înghit în sec şi merg mai departe la magazinul de suveniruri; din suportul metalic, cartoanele urează Sărbători fericite, bla, bla, bla.
Gluma se îngroaşă; mesajele de genul "La mulţi ani de ziua ta" au fost declarate ilegale şi eu n-am aflat?
Hai să vedem, poate al patrulea magazin e mai dotat. Da - cu vederi.
Grrrrrrrr, nu se poate!
Fraţilor, a trecut Crăciunul, Anul Nou nu mai e nou de vreo 10 zile. V-aţi putea mişca cu mai mult talent la schimbarea mărfii? E prea mare deranjul?
Mă scuzaţi, dar ştiţi, am şi eu nevoie de o felicitare pentru un sărbătorit. A, nu aveţi. Să revin peste o săptămână sau două? Păi atunci îi dau cadoul azi şi felicitarea mai încolo, nu?
Şi totuşi, conform dictonului 'cu răbdarea treci marea', am forţat norocul şi la magazinul nr.5. Tot cu Crăciunul şi cu Anul Nou m-a întâmpinat, dar într-un colţ uitat de lume şi de lumină am dat peste nişte felicitări mignone. Daaaaaaaaaaaaaaaa, esteeeeeeeee.
N-ai idee cât de uşurată am răsuflat!
Să fie într-un ceas bun!
2 Responses
  1. haha. tot e bine ca ai gasit pana la urma. daca nu, luai una cu merry christmas, taiai cu pixul si scriai la multi ani, hihi.


  2. Teo Says:

    Hmmm. Nu-i rea ideea, mai ales că sărbătoritul nu ştie încă să citească :D


toateBlogurile.ro