Geografie din curiozitate

La început a fost curiozitatea. Da, ea m-a făcut să dau peste Fulga. De Sus. Adică Fulga de Sus - o localitate în judeţul Prahova (habar n-am dacă laptele Fulga are vreo legătură cu localitatea asta). Cineva din Fulga de Sus mi-a vizitat blogul la un moment dat, aşa că site-ul trafic.ro a înregistrat vizita.

Şi uite aşa, dintr-o curiozitate într-alta, am vrut să ştiu de pe unde e lumea care intră pe blog.
Cu ţările e destul de clară problema, dar când vine vorba de România... am avut ochii "bulbucaţi" de vreo câteva ori, şi fără să fie vorba de tăierile salariale.

Cu ajutorul site-ului trafic.ro, am aflat numele unor localităţi din România care mie mi-au sunat ciudat. Sate, comune şi orăşele avem grămadă, aşa că nu-i de mirare.
Am făcut şi o listă cu localităţile de care habar n-aveam că există, dar care mi-au trimis vizitatori pe blog în lunile septembrie, octombrie şi noiembrie.
Tu le cunoşti oraşele/satele astea? Răspunsul nu se pune dacă eşti din acelaşi judeţ!

Localitate Judeţ
Baciu Cluj
Balş Iaşi
Baraolt Covasna
Băbeni Vâlcea
Boldeşti Prahova
Borca Neamţ
Bucecea Botoşani
Bughea De Sus Prahova
Cavnic Maramureş
Câmpeni Alba
Ciocăneşti Suceava
Darabani Botoşani
Frumoasa Harghita
Fulga De Sus Prahova
Goleşti Vrancea
Grămeşti Suceava
Hida Sălaj
Jibou Sălaj
Lechinţa Bistriţa-Năsăud
Lupeni Hunedoara
Marghita Bihor
Măgherani Mureş
Negreşti Vaslui
Ocniţa Dâmboviţa
Oţelu Roşu Caraş-Severin
Pecica Arad
Periam Timiş
Pesac Timiş
Petrileni Bihor
Piatra Şoimului Prahova
Santana de Mureş Mureş
Săvădisla Cluj
Sândominic Harghita
Seini Maramureş
Sieu Bistriţa-Năsăud
Suraia Vrancea
Tăşnad Satu-Mare
Titu Dâmboviţa
Tulghes Harghita
Turceni Gorj
4 Responses
  1. Lucian Ancu Says:

    Si Brasovul nu are nici o localitate cu nume ciudat ? :))

    Sieu nu e in "?" ci mi se pare in Bistrita-Nasaud


  2. Teo Says:

    @Lucian
    Un "nebraşovean" sigur zice că are, dar nouă, celor de p'aici, nu ni se mai par nume neobişnuite (de ex. Veneţia!)

    Merci pt Sieu - eu nu-l-am găsisem.


  3. john Says:

    Unele sunt orase destul de cunoscute: Lupeni, Boldesti, Otelu Rosu... si nici nu au nume prea ciudate ;)) Daca eram acasa, trafic.ro ti-ar mai fi inregistrat o vizita dintr-un oras cu nume amuzant, dar nu-ti zic care...


  4. Teo Says:

    @ John
    "cunoscute" - zise omul de la Geografie!!! :))
    Răutate mică, de ce nu vrei să zici?


toateBlogurile.ro