Degetul mic, o buturugă mică

Cât ne este de util degetul mic de la mână (oricare dintre ele)? Hai, recunoaşte că nu te prea frământă întrebarea asta. Nici pe mine. Mai bine zis nu m-a preocupat prea mult răspunsul la întrebare până nu mi l-am accidentat uşor pe el, degetul cel mic. De atunci încoace... s-au schimbat multe.
Mai strânge pumnul dacă poţi! Sau închide/deschide o uşă cu mâner clasic. Sau spală-te pe mâini fără să simţi 1001 săgeţi cu fiecare strop de apă ajuns în zona rănită. De şters pe mâini nu mai vorbesc!
De asemenea, schimbă-ţi hainele fără să îndoi degetul mic (că fiecare încercare de a-l îndoi se lasă cu nişte 'senzaţii tari').
Exemplele pot continua la nesfârşit. Dar în tot răul ăsta, norocul meu a fost că mi-am scos din uz degetul mic de la mână stângă. Vorba aceea, tot e bine şi aşa rău.
Şi totuşi, nimic nu e întâmplător, nu?
Probabil că trebuia să-mi reamintesc cum e povestea cu buturuga mică...
toateBlogurile.ro