Sfârşitul lumii (varianta haioasă?!)

Dumnezeu îi spune lui Noe care trăia pe plaiuri mioritice:
- Noe, pământul s-a umplut de răutate şi oamenii M-au uitat. Vreau sa construieşti o nouă Arcă, pentru că Potopul va veni iar. Să iei din fiecare specie câte un exemplar mascul şi femelă. Ai la dispoziție 6 luni de zile!
După 6 luni se uită Dumnezeu pe pământ şi-l vede pe Noe plângând în gradină.
- Noe, sunt pe cale să încep Potopul, unde este Arca???
- Iartă-mă, Doamne, dar lucrurile s-au mai schimbat între timp .....
Am nevoie de autorizație de construcție. Mă tot cert cu un inspector pentru un sistem antiincendiu, vecinii m-au dat în judecată pentru că am încălcat planul de urbanism construind Arca în grădina mea şi nu am respectat normele de înălțime.

Apoi compania de electricitate a cerut să pun ipoteca pe Arcă în vederea acoperirii costurilor de transport şi de mutare a liniilor de înaltă tensiune ce trebuie date la o parte din calea Arcei pentru a fi lansată la apă. Degeaba le-am spus eu că va veni marea la mine, ca nu m-au crezut.

Să fac rost de lemn a fost o altă problemă. Este interzis să tai lemn din pădurile învecinate deoarece acolo trăiește bufniţa cu pete, care-i o specie protejată. Am în cercat să-i conving pe ecologiști că tai lemnul tocmai pentru a salva bufniţa, dar nici n-au vrut să stea de vorba cu mine.

Când am început să adun animalele, am fost dat în judecata de un grup de activiști pentru protecția animalelor. Ei susțineau ca țin animale sălbatice sechestrate împotriva voinței lor şi, de asemenea, au susținut că dacă pun atâtea animale într-un spațiu atât de mic înseamnă cruzime asupra lor.

Apoi reprezentanţii Ministerului Mediului au spus că nu am voie să construiesc Arca până când reprezentanții lor nu fac un studiu de mediu asupra implicațiilor pe care Potopul Tău le poate avea asupra mediului.

Încă un proces am în derulare cu Ministerul Muncii deoarece nu m-am hotărât câte minorităţi ale grupurilor etnice să angajez pe șantier. Blocul Sindical nu mă lasă să fiu ajutat de proprii copiii la construcție deoarece aceștia nu fac parte din Sindicat şi nu au certificare ISCIR pentru construcția de Arce.

Ca să fie totul şi mai rău, Fiscul mi-a confiscat toate posesiile deoarece ei susțin că vreau să părăsesc ţara cu specii de animale pe cale de dispariție.

Deci, Doamne iartă-mă dar îmi trebuie pe puțin 10 ani ca să fac tot ce mi-ai zis!

Dintr-o dată cerul se lumină, norii dispărură, iar soarele apăru din nou strălucitor pe cer.
- Doamne, să înţeleg că nu ne mai distrugi lumea?
- Nu, Noe, se pare ca mi-a luat-o guvernul înainte...
toateBlogurile.ro