Un nou început

E luni. Şi e bine. Deocamdată. N-am întâlnit încă suficienţi oameni ca să-mi nenorocesc ziua şi săptămâna, dar îi văd deja cum îşi freacă mâinile, iar timpul nu stă pe loc...
Mă întreb, retoric, dacă vor fi mai mulţi sau mai puţini decât săptămâna trecută.
Câţi vor încerca să pară cocoşi cu cojones, fiind de fapt doar nişte struţi fricoşi?
Şi câţi vor încerca să fenteze regulile jocului ca să le iasă lor socotelile?
Câte lovituri sub centură vor marca?
Sau ce intrigi vor mai ţese doar ca să moară capra vecinului?
Rămâne de văzut şi de trăit.
Eu sunt pregătită. Mai pregătită decât în alte dăţi pentru că am strâns ceva experienţă între timp, ca oricare dintre noi; şi bună, şi rea.
Difernţa este că eu joc corect - cel puţin aşa cred.

Începe aventura unei noi săptămâni.

Pe locuri...

Fiţi gata...

Baftă!
toateBlogurile.ro