Propuneri pentru DEX

Dicţionarul Explicativ al limbii Române are nevoie de îmbunătăţiri. Eu propun 2 adăugiri pentru ca lucrurile să fie mai clare.
Păi cum se poate să cauţi un cuvânt şi să nu-l găseşti? - De neiertat!

Uite, de exemplu, dacă vei căuta cuvântul "tălpâie" nu-l vei găsi; nici pe "pufarină".
Acum hai să-ţi explic ce înseamnă cuvintele, că până vor fi introduse în DEX...
Iar cum imaginile sunt mult mai sugestive decât o mie de cuvinte, iată:

- conform fiică-mi, tălpâiele sunt:
- conform lu' fi-miu, pufarina este:Clar, nu?
2 Responses
  1. Arlyio Says:

    Da, mişto. :)) Şi acum, să înţeleg, pufarinele se vând la bucată.

    Chiar... Mi-ai făcut poftă. N-am mai mâncat de ceva vreme. De când eram copil. Mă rog... de când aveam mai puţin de 1,90 m. :))


  2. Teo Says:

    Pufarinele la bucată? Ar fi interesant....

    În altă dezordine de idei, să înţelegem că tot ce-i sub 1,90 m e tot copil? Yeeeeeeeeee!!!!


toateBlogurile.ro